En liten oppdatering

Jeg gir opp med å prøve å få denne dagen til å bli bra. Nå har jeg skikkelig magekramper og en kropp som verker. Hodet mitt er utslitt og jeg er så ferdig med denne dagen.

Vi har hvertfall fått lagd middag. Jeg fant 2 hamburgerbrød og hamburgere i frysern så da ble det en skikkelig fin middag. Desverre er ikke bare min form dårlig. Gubben sliter skikkelig med kroppen og hodet selv. Nå slapper vi av i sofaen og prøver å roe ned kroppen etter en god middag vi lagde sammen. Selvom begge har problemer med kroppen og hodet akkurat nå så var det veldig koselig å gjøre denne middagen sammen.

Nå blir det tvtid og bare slappe av i sofaen så får vi se hvordan kroppen er i morgen evt.

Jeg snakket med ei venninne og vi har egentlig planer i morgen. Om kroppen min er helt ødelagt i morgen så blir jo det litt verre. Jeg får vel bare håpe at det går over etterhvert.

Jeg skjønner ikke hvorfor det skjer så mye nå, men jeg gleder meg til det er over for å si det sånn!!

Håper mine flotte lesere har det bedre. Ønsker dere en flott helg videre. Kos dere masse.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg