La meg få spole tilbake

I natt
Jeg tror aldri jeg har hatt så det vanskelig med å sovne før. I såfall er det veldig lenge siden. Jeg lå å vrei meg og tankene i hodet kvernet rundt hele tiden. Jeg lå til slutt med vondt i magen og skikkelig deppa. Jeg trodde seriøst jeg skulle bli gal der jeg lå. Ingenting var behagelig og jeg ønsket bare å sove, men det var den eneste tingen jeg ikke klarte. Klokka var 11 og så var den halv 1. Etter det sluttet jeg å følge med på klokka og etter en stund sovnet jeg.

Tidlig morgen
Når man nesten har brukt hele natta på å prøve å sove så er det ikke veldig koselig å våkne så tidlig og kjenne at hele ryggen verker og halsen er tett. Nei, dette var virkelig ikke sånn jeg så for meg at lørdagen skulle starte. Forhåpentligvis blir det bedre utpå dagen. Jeg vil hvertfall ikkr spve bort dagen bare fordi jeg hadde en dårlig natt. Nei, da får man vente til kvelden igjen.

Planer for dagen
Jeg håper jeg hvertfall orker å ta med  bikkja på en gåtur i dag. Så må jeg finne ut hva vi skal ha til middag i dag. Det er jo lørdag så da må man være oppfinnsom. Finner jeg noe god lørdagsmat i frysern tro? Og i kveld skal vi jo få med oss gjengen på skal vi danse. Heia Sophie Elise, Morten, Thea… Nei, det er jo alt for mange å heie på. De er jo så fli ke og gjør sitt beste. Men vis jeg måtte velge kun én favoritt så hadde det blitt Sophie fordi hun stråler og viser hvor sinnsykt sterkt hun ønsker å gå videre, hvor mye hun ønsker å danse på parketten og hvor glad hun er i dans. Men samtidig er det er sinnsykt høyt nivå i år. Jeg har faktisk aldri sett så mange sinnsykt flinke dansere på skal vi danse. Mange ser jo proffe ut! Så her må man virkelig stemme på sin favoritt!

Flere enn meg som syns Sophie fortjener å gå videre?

Husk å stemme på tv2.no eller sms i kveld.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg