Etter en fin tur

Nå har jeg og bikkja vært på en liten tur. Jeg tenkte det var bedre å sitte og slappe av ute så da ble det blogging fra uteplassen. Jeg kjenner at jeg må ta en tur til i løpet av dagen, men akkurat nå ble det ikke lengre. Jeg vet ikke hvor langt jeg har gått, men det tok hvertfall 1 time. Nå er det veldig deilig å gå tur. Sola skinner og det var nesten ikke biler ute på veien. Det eneste vi møtte på i dag var sola midt i fjeset. Mesteparten av tiden så jeg veldig lite. Heldigvis har jeg stålkontroll på hvor bikkja er til hver tid. Jeg er så utrolig redd for at det skal skje han noe så han passer jeg godt på! Når vi gikk forbi der kompisen hans bor ville han tydeligvis bort dit, men det får bli en annen dag. Han var så søt der han gikk bort og så ut som han kunne sagt jeg skal bare bort å hilse på Charlie jeg, matmor. Nei, i dag ble det ikke noe hilsing på noen bikkjer. Det er jo veldig få som er ute på tur akkurat nå så da ble det ikke noen hunder å hilse på. Bilder derimot ble det så klart.

Vis høsten ikke er fin på bilder så vet ikke jeg. Det er litt kaldt i skyggen og det kan fort bli vått og sølete, men bildene blir like fine uansett de.

Når jeg og bikkja har slappet av litt i uteplassen nå så skal jeg inn i varmen og vaske litt skittentøy tenkte jeg. Når det er gjort så skal jeg gå i stua og varme meg, mens jeg rydder litt i stua. Bikkja hopper vel i sofaen og sovner som han alltid pleier å gjøre etter å ha vært på tur. Han er nå nusselig da. Og apropo nusselig bikkje. Jeg tok bilde av han før vi kom hjem nå. Det ble et veldig fint bilde syns jeg. Bare se her.

Jeg sa sitt og han satt seg ned med en gang og poserte for kameraet.

Alt i alt var dette en skikkelig fin tur med både varme, sol i annsiktet, våt hund og fine bilder. Ja, også fikk jeg spilt litt pokemon go. Jeg og gubben pleier å spille det sammen, men er jeg på tur så spiller jeg litt alene også.

Spiller du pokemon go?
Hva syns du om bildene?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg