En liten tanke på morgenen

I går kjente jeg det var godt å gå å legge seg. Jeg var helt utslitt og tenkte bare jeg håper jeg er bedre i morgen. Dere som følger meg vet jo at jeg ikke var helt i slaget i går. Det går egentlig litt sånn opp og ned, men jeg er vel ikke akkurat den eneste som har det sånn.

Slik startet dagen
Jeg kjenner meg litt bedre i dag, men kroppen min er fortsatt ikke helt oppegående. Skulderen verker og det går nedover ryggraden. Ellers så går det bra. Jeg er verken forkjølet eller uvel så da kan jeg jo ikke klage. Disse vondtene kan jeg jo gå av meg!

Dette skjer i dag
Nå først tenkte jeg å få i meg frokost for det er jo det viktigste måltidet av alle i løpet av dagen. Frokost gjør jo at kroppen fungerer som den skal og man får jo mer energi om man spiser riktig. I dag tenkte jeg å spise en kiwi og en mandarin. Så blir det et glass vann. Grunnen til dette er fordi vi ikke har melk og heller ikke noe særlig annet. Heldigvis var det en mandarin og en kiwi igjen. Akkurat nok for meg til frokost. Jeg klarer ikke spise så mye, men litt er jo bedre enn ingenting. Etter frokosten tenkte jeg å trene litt og så får vi se hva som skjer resten av dagen. Det er jo litt å gjøre her inne hvertfall. Og med trene så mener jeg å gå en tur. Det var så godt å gå i går at jeg tar meg gjerne en tur i dag også. Når dette blir vet jeg ikke enda, men i dag skinner aolen. Når vi nesten var hjemme i går så begynte det faktisk å regne litt. Faktisk var det litt på og av med små dråper igjennom mesteparten av turen.  Heldigvis kom vi oss hjem før regnet kom for fult. Forhåpentligvis holder det seg tørt i dag.

Men før man kan nyte været så må man jo få i seg noe mat. Jeg kan jo ikke gå tur uten noe i magen. Selvom det ikke er så mye så får heldigvis gubben penger neste uke. Vi får trøste oss med det. Vi lider ikke noe nød ennå og det finnes jo mat i skapene enda.

Les alt!
Vi klarer oss, selvom jeg syns det er helt sjukt at det skal være sånn at man må være 2 i jobb for å leve et normalt liv her i Norge. Jeg orker ikke engang å gå innpå alle disse tingene om hvorfor jeg syns som jeg syns. Tro meg når jeg sier at da ville dere sittet her og lest resten av dagen. Men jeg tror vi alle kan være enige om at det er ganske rart at Norge er så rikt også må vi betale og betale og betale. Det blir dyrere og dyrere overalt og alt er jo bare kaos. Hvorfor skjer dette når Norge kunne levd og unge mennesker kunne bodd i egne hus uten økonomiske problem. Neida, her blir Norge som en Robin Hood film, men hvor er da Robin Hood? Hvem skal redde det norske folk? Det er noe å tenke på.

Hva syns du om denne saken??

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg