Jeg har prøvd noe nytt

Gubben hadde lyst på smoothie og jeg hadde lyst til å smake på den som hadde spinat, ananas og mangobiter i. Vi har nemlig flere poser med frukt som lages til smoothie. Jeg har jo sett mange som lager grønn smoothie, men jeg har aldri trodd at jeg kom til å lage det selv. Nå har jeg smakt det og syns faktisk det var veldig godt. Jeg drikker veldig lite av gangen, men allikevel er det moro å prøve. Jeg har jo aldri vært noe særlig fan av smoothie og har faktisk prøvd det før. Jeg likte det ikke da, men nå kan jeg klare å drikke litt. Det er jo ikke det beste jeg vet, men jeg syns jo ikke det er ille heller. Denne smakte mest ananas og det tror jeg ble litt mye for halsen min. Når jeg spiser fersk ananas så blir jeg veldig rød rundt munnen og vondt på tunga så hvem vet. Kanskje det var pga. ananasen at smoothien ikke falt helt i smak. Nå er det jo sånn at ikke alle kan like det samme og det gjelder jo også meg. Her var det verken fargen, konsistensen eller smaken som var et problem. Når man ikke klarer å svelge det så blir det litt verre. Da får man heller smake på den siste. Jeg har 3 forskjellige i frysern og den ene er veldig god eller hvertfall ganske grei. Den andre har jeg ikke smakt ennå så det må jeg vel snart prøve ut. Det som ikke faller i smak hos meg kan gubben drikke. Han liker veldig godt smoothie. Så da har man hvertfall ikke brukt penger på noe som ikke blir brukt.

Dette var jo da slik smoothien så ut. Det ser jo ikke akkurat så veldig delikat ut på bildet, men så skal man ikke se på det. Man lager jo smoothie for å drikke det.

Nei, jeg tror jeg holder meg til vann og bris/taffel så kan gubben drikke grønn smoothie.

Nå er det Redneck for alle penga.

Hva gjør du i kveld?

4 kommentarer

Siste innlegg