Når det ikke er noe energi

Dagen i dag har gått til å slappe av. Jeg sovna til og med litt i stad. Jeg er virkelig ikke helt i slaget. Hvor er all den energien som jeg kunne brukt til å gjøre husarbeid og trene? Ja, jeg skal ikke klage for jeg har jo faktisk klart å gått en lang tur i dag. Det var utrolig godt å komme seg litt ut og nyte naturen. Jeg følte meg faktisk ikke så sliten som jeg hadde trodd at jec kom til å være på selve turen, men når jeg kom hjem så var det som å slippe ut luften i en ballong. Vis jeg skal tenke positivt her nå så kan jeg jo si at jeg klarte hvertfall å komme meg ut. Og nå har jeg og gubben nettopp spist en skikkelig god tacosalat som vi stod å lagde sammen. Jeg kuttet opp grønnsaker og ost, gubben stekte kjøttdeig. Det smakte godt og var jo enkelt og greit å lage. Nå skal vi sitte her i sofaen og se litt på tv. Det er godt å ha litt tid sammen på kveldene for som regel er gubben enten ute å skrur eller ett eller annet sånt eller så drar han til foreldrene sine og kommer seint hjem. Man får nyte den tiden man har sammen. Noen ganger er det koselig å finne på noe sammen selvom det bare er å se på tv.

Ser ikke dette godt ut så vet ikke jeg!

Hva har du hatt til middag i dag?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg