10 ting man kan gjøre inne når det er grått ute

Her er ting jeg liker å gjøre når det er vått og kaldt ut

1. Vis jeg skal være lenge alene en dag liker jeg å finne en spennende bok eller lese blogger. Da setter jeg meg ned i sofaen med et krus varm te og gjerne noe snacks. Jeg tar frem koseteppet (fluffy og varmt teppe) og gjerne musikk på øret.

2. Deler jeg en slik dag med noen så liker jeg å sitte og spille brettspill.

3. Bake noe godt som jeg kan kose meg med til en film om kvelden. F.eks fylte horn eller muffins.

4. Stelle med plantene. Om sommeren, vis det regner kan jeg holde på ute i drivhuset.

5. Noe som kanskje ikke alle syns er like morsomt, men husarbeid eller organisere ting. Få det litt ryddig i det rotet som har vært skikkelig irriterende en stund.

6. Sitte å mimre og se på gamle bilder på pcen/mobilen, men pass på for her går tiden fort!

7. På en høstdag er det veldig koselig å sitte foran peisen (ikke at vi har en peis). Lage kakao med marshmellows eller krem.

8. Vis man er alene hjemme eller har venninner på besøk er det jo alltid koselig med spadag. Så hvorfor ikke utnytte det grå været og ha et hjemmespa?

9. Venninnedag: sminke hverandre, kle seg ut og ta bilder er jo supergøy! Av og til må man tørre å være litt barnslig. En grå høstdag passer perfekt til dette.

10. Krype langt under teppet og spille på en konsoll eller kanskje på pcen.

Ja, det var 10 ting man kan gjøre inne når det er regnvær ute.

Hva liker du å gjøre når det regner?
Gjør du noen av de overnevnte? I såfall hvilke?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg