Må jo holde på allikevel

Det tok en god stund, men jeg kom i mål til slutt. Det var så mange bilder å gå igjennom. Jeg bøe skikkelig sliten i øynene og hodet, men det måtte gjøres. Det neste som står på planen nå er å slette bildene på mobilen som jeg ikke lengre trenger. Det er godt å rydde opp og finne hvilke bilder man vil fremkalle. Man finner bilder man ikke har sett på lenge. Man finner bilder man har lyst til å ramme inn.

Nei, nå skal jeg slappe av før redneck og bloggerne begynner. Kanskje få i meg noe middag snart også. Eller så skjer det ikke stort i kveld. Greit å ta det litt rolig også. Så nå tenkte jeg å gjøre akkurat det.

Formen i dag har ikke vært helt på topp. Jeg har vært utslitt, null energi og skikkelig hodepine. Jeg har vært stil og støl i hele kroppen og har skikkelig vondt i skuldrene og nakken. Allikevel har jeg prøvd å få gjort litt, jeg har hjulpet til med å flytte drivhuset og jeg har til og med renset runde stein ut av jord som gubben dumpa i blomsterbedet. Derfor blir det en velfortjent pause!!

Hver dag er ikke like bra, men man kan jo ikke akkurat legge seg ned og syns synd på seg selv. Det meste går over om man bare tar det litt roligere. Man ttenger ikke stoppe helt opp bare fordi man kjenner at man lever.

Hvordan er formen din i dag?

4 kommentarer

Siste innlegg