Dette tar tid!

Akkurat nå sitter jeg å laster inn bildene som er på mobilen min, over til pcen. Jeg har så utrolig masse bilder så jeg tenkte det var på tide å gå igjennom alle bildene mine og se hvilke bilder jeg kan fremkalle og hvilke bilder jeg kan slette. Bare med mobilkameraet så har jeg tatt nesten 2tusen bilder. Det er ganske mye å gå igjennom. Og når pcen begynner å tulle med at det ikke er kontakt og den har lite strøm så blir det jo til at jeg blir helt gal. Forhåpentligvis vil det gå smertefritt fra nå av. Den har hoppet ut én gang og det er nok. I tillegg måtte jeg hente laderen til pcen for at den ikke skulle skru seg av mens dette blir overført. Det kan bli spennende å se hvordan dette går da. Pcen er jo skikkelig treg og plundrete fra før av.

Jeg ser hvertfall at det er lenge siden sist jeg gikk igjennom bildene mine og fikk fremkalt osv. Det har jo skjedd så mye i sommer og jeg har jo tatt mange fine bilder. Jeg tenkte jeg skulle få tak i noen rammer og få hengt opp en del naturbilder i gangen hvertfall. Det er ikke så mye plass i stua til noe flere bilder nå så da får man gå til neste rom. I tillegg til at jeg skal ha en del av bildene mine i album. Jeg kan jo ikke henge opp alle bildene jeg er fornøyd med. Nei, i albumene blir det ferie og slikt. På veggen blir det mest naturbilder. Jeg har faktisk også lyst til å bytte ut bildene i den store ramma over sofaen. Det er et par bilder der jeg ikke er fornøyd med og jeg tror det ville vært finere med noen andre bilder.

Nå var overføringen ferdig, endelig! Jeg får vel sette i gang med å gå igjennom alle bildene. Jeg kommer vel til å sitte her til i morgen. Det er bilder fra helt tilbake til 2016. Med andre ord, jeg har mye å gjøre i dag!

Når var sist du gikk over alle bildene dine?

6 kommentarer
    1. Har gått gjennom bilder i flere omganger, fordi det er for mange til å gå gjennom på bare noen dager. Har ikke telt over absolutt alle, men antar det er over 20 000 totalt nå.
      Sorterer etter blomsterbilder, betongbilder, snø og is, selfies, osv.
      Det er ganske morsomt å se på gamle bilder, og se utviklingen fra da du begynte til dit du er kommet nå.

    2. oi ja det er en god del bilder. har ganske mange fremkalte bilder, men troe ikke jeg har så mye på pcen faktisk. 🙂 ja moro å se tilbake. se hvor man har vært på ferie og hvordan utviklingen har vært osv. kjempe gøy. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg