bli med meg i naturen

de aller fleste vet nok nå at jeg elsker naturen og alt den har. så derfor vil jeg at dere skal få se det flotte jeg ser. jeg tenkte egentlig å se om jeg får til en månedlig greie på bloggen der jeg går ut og tar bilder av naturen. om dette blir en fast dag eller bare når det er fint vær og sånt får jeg nesten se ann litt. vis du syns dette høres ut som en super idè så vil jeg gjerne vite det. da må du skrive i kommentarfeltet og fortelle meg det. da vil det i såfall komme landskapsbilder, nærbilder og kanskje til og med noen bilder av meg med naturen i bakgrunn. det vil da bli postet 3-5 bilder hvor jeg forteller litt om hva jeg liker ved bildet og hvorfor jeg valgte akkurat det. vis folk liker denne idèen så vil det jo ikke bare bli bilder fra hagen, men jeg kommer til å gå mye mer og finne nye ting i naturen som jeg kan legge ut bilde av. det må jo være variasjon så i løpet av måneden så kan det nok hende at jeg legger til side bilder som jeg bruker i et slikt innlegg og forteller da hvor det er tatt og når. jeg har jo lyst til å begynne å gjøre noe nytt på bloggen, men det må også være noe som passer inn til resten av bloggen og som passer meg. det er jo ikke akkurat sånn at jeg plutselig kunne begynt å lage sminkevideoer eller kommet med skjønnhetstips for slike ting er ikke meg. jeg syns så klart det er spennende å lese på andre sine blogger, men det er fordi dem kan det og vet hva de snakker om.

naturen er jo ikke lik overalt og det er nøyaktig det jeg har lyst til å vise dere. for det kan være så utrolig mye mer enn hva jeg allerede har postet bilde av på bloggen. jeg har allerede mange idèer som jeg kan bruke til dette om dere har lyst til å se. grunnen til at jeg ikke har tatt så mange naturbilder utenom hagen og nærområdet er jo fordi det har vært enklest å komme til, men det er jo allikevel ikke noe problem å komme seg litt mer ut og utforske litt mer av naturen. dessuten er det jo mye som hadde vært fint å vise frem.

Hva syns du om dette?
Vil du se mer naturbilder?

6 kommentarer

Siste innlegg