Endelig hjemme, her er overraskelsen

Ja, da har vi kommet hjem og det som er med oss hjem er så klart et drivhus. Vi har jo snakket en del om å ha et drivhus til fordi det er jo begrenset hvor mye man får i et drivhus. Så nå har vi to. Dette vi hentet nå er jo litt mindre enn det vi har, men jeg tror det blir akkurat passe når våren kommer. Så nå driver gubben å setter det opp. Han klarer rett og slett i vente. Jeg hjalp til med å demontere og syns det begynner å bli litt for kaldt for å stå ute å montere drivhus nå. Det er ikke sommer lengre. Det var faktisk frost på bakken på morgenen i dag. Da står jeg ikke ute halv 8 på kvelden og setter sammen dette, men gubben ville veldig gjerne gjøre det og jeg stopper han ikke. Han er ganske vant til å holde på ute når det er kaldt, det er ikke jeg. Desduten har jeg høy risiko for å få urinveisinfeksjon og jeg vil ikke stå ute å fryse på meg det. Det er smertefult og lege + medisiner er for dyrt til å ta sjansen på det! Nei, da går man heller inn og lager tacobaguetter. Det er forresten ikke verre enn å kjøpe rundstykker/baguetter og ha på stekt tacokjøttdeig og ost. Så varmer du det i ovnen til osten har smeltet. Enkel og grei snacks eller middag. Smaker himmelsk! Anbefaler å prøve det altså!

Så nå skal jeg kose meg med det. Om gubben kommer inn nå eller skal få opp drivhuset først vet jeg ikke, men nå er jeg sulten hvertfall!!

Her er bilder fra demonteringen.

Hva har dere hatt/skal ha til middag?

4 kommentarer

Siste innlegg