5 fun facts

Jeg tenkte siden jeg har litt tid nå før gubben kommer hjem så skal dere få 5 fun facts om meg. Jeg har jo kommet med fakta om meg selv før og har jo svart på spørsmål fra dere, men disse viste dere kanskje ikke fra før av.

1. Det er visse ting jeg må gjøre f.eks 5 eller 10 ganger etter hverandre. Et eksempel er når jeg trener med manualene og plutselig løfter 11 ganger så må jeg løfte opp til 15 for at det skal bli riktig i hodet mitt. Så det er 5-10-15 osv. Ja, dette er ganske sært og er vel egentlig en tvangstanke eller noe. Jeg tenker at det skader jo ingen så det gjør jo ikke noe. Jeg var verre før da jeg måtte klappe meg på låret 5 ganger eller knipse 5 ganger osv. Nå er det heldigvis ikke så ille. Jeg kan sikkert stoppe om jeg vil, men jeg gjør det vel egenrlig bare for moro skyld. Sånn humor for meg selv i hverdagen og tenker tilbake på de gangene hvor jeg var helt ille.

2. Jeg og samboeren min lever på myyye first price og syns det er helt greit, men da jeg bodde hjemme var jeg så kresen at jeg ville ikke smake på de billige varene og syns det så skikkelig ekkelt ut. Utrolig rart hvor mye man kan forandre seg og synet på billigere matvarer. Nå syns jeg det smaker godt og er helt supert for oss med lite penger. I love it!

3. Jeg har aldri ringt til leger eller tannleger selv. Jeg har jo skikkelig telefonangst og har bare sagt at jeg hører dårlig i mobilen og sånt, men sannheten er at hver gang mobilen ringer eller jeg skal ringe til noen så føles det ut som om jeg skal kaste opp og svime av. Det er jo helt teit å måtte føle det sånn. Det er ingen som skjønner at dette er ekte og at jeg sliter skikkelig med det. Neida, jeg er vel bare pyse, feig, tullete og rar…

4. Jeg ser grusom ut med leppestift, men eier mange forskjellige farger. Vel, jeg syns jeg ser grusom ut. Kanskje jeg bare innbiller meg det? Nei, jeg tror det er sant!

5. Følelsesmessig er jeg et vrak. Jeg har så mange følelser inni meg at det er rart jeg ikke har eksplodert.

Ble du noe klokere nå?

6 kommentarer

Siste innlegg