God morgen!

Ja, da var dagen her. Jeg gleder meg skikkelig til gubben kommer hjem fra jobb. Da skal hengern kobles på og så skal vi kjøre en tur for å hente noe fra Finn.no. det blir jo skikkelig spennende, men før noe som helst annet så skal jeg få i meg litt frokost og trene litt. For selvom det blir en lang kjøretur og litt slitsomt i dag så kan jeg ikke skippe trening. Er det noe jeg ikke skal så er det å skippe treningen. Det å kunne ha tid til å trene så mye som jeg gjør har virkelig hjulpet meg fremover så jeg tar ingen pauser. Nå er det full guffe. Nå har jeg ganske mye energi siden jeg gleder meg sånn og syns jo dette blir veldig gøy å hente med oss hjem. Den energien og gleden skal jeg selvfølgelig bruke fult ut. Jeg skal gjøre mitt beste og så tar jeg meg en kort dusj etter det. Jeg dusjet jo i går så håret skal få lov til å være i fred. Dessuten tar det hundre år før håret mitt tørker så det gidder jeg ikke vente på. Det er nok heller ikke så veldig sunt å vaske håret hver dag, hvertfall ikke mitt. Så det blir bare en kjapp dusj og så skal jeg gjøre meg klar.

Før noe som helst må jeg ha i meg frokost. Jeg tenkte siden gubben kom hjem med epler i går så tenkte jeg at jeg skulle kappe opp et til frokost og så får jeg se hva annet jeg finner, men jeg tror jeg går for brødakive med leverpostei. Etter å ha vært hos tante og spist ovnsbakt leverpostei så har jeg fått helt dilla, men det er jo sunt så det gjør jo ikke noe at jeg er hekta!

I går satt jeg på vekkerklokka til å ringe kl. 08.00 i dag. Jeg tenkte jeg skulle få mest mulig ut av dagen og vis det var noe tid igjen etter frokost, trening og dusj så skulle jeg lage et blogginnlegg til før vi dro. Så da får vi se da hvordan dagen her går og hvor mye tid jeg sitter igjen med når alt er gjort. Timeplanen for i dag er ganske full, men jeg skal nok få tid til både blogg og alt mulig annet i tillegg.

Hvordan ser timeplanen din ut i dag?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg