Hva skal man ha?

Ja, da har vi fått kjørt vekk masse søppel og endelig var også nattbordene ute av verden. Plutselig var det mye bedre plass gitt! Og hengern er nå klar til morgendagens påfunn. Moren min klarte å gjette det med en gang hun hadde lest blogginnlegget. Kanskje flere av dere lesere vet det. Uansett om du ikke vet det så får alle sammen vite det i morgen når jeg kommer tilbake. Er du spent? Det er jeg!

Dette skjer i kveld
Nå skal jeg bruke resten av kvelden til å slappe av med redneck episode og en tur ut i hage. Nå sitter jeg å ser på the big bang theory. Har dere forresten fått med dere at de jobbet med den aller siste sesongen nå?? Jeg syns det er veldig trist. Det er så mye morsomt med the big bang theory og nå er det snart slutt!? Dem sier at alt godt må ta alutt en gang, men at det skulle skje nå er ikke til å tro. Episodene jeg ser på nå er repriser, men det er jo like gøy forde! Jeg har faktisk ikke sett abaolutt alle episodene.

Så nå ligger jeg på sofaen med teppet over meg og bikkja ved beina. Gost å slappe av etter en dag med litt forskjellig. I morgen starter det med trening og så *hemmelig*. Men nå er jeg sulten. Kanakje på tide å lage litt middag? Men hva skal man lage tro…? I går hadde vi tomatsuppe så det kan vi ikke ha.

Har du noen idéer til hva vi kan ha til middag?

4 kommentarer

Siste innlegg