Jeg er så fornøyd!

Ja, dagen startet jo slik jeg sa i går med frokost, etterfulgt av trening. Dagens trening var 1t og 30min. Hadde det ikke vært for krampen i siden så hadde jeg nok trent i 2t, men jeg må være litt forsiktig vis jeg skal hjelpe gubben med å tømme hengern i dag. Det er jo ingen vits i å trene for mye heller. Når jeg kjenner at jeg får vondt så avslutter jeg treningen. En ting er å merke det i musklene for det gjør jeg hele tiden, men å slite dem så ut at man sliter med smerter er ikke vits! Men jeg forstår jo hvorfor jeg fikk vondt for i dag har jeg tatt ganske tunge øvelser og kjørt opp tempoet. I tillegg har jeg tatt flere repetisjoner og det tar på kroppen. Jeg hadde så sykt motivasjon til å trene i dag og bikkja hjalp meg å ha det gøy. Han kom bort til meg når jeg tok noen øvelser på gulvet. Han satt seg ned ved siden av meg en stund og så la han seg ned. Jeg er heldig som har han. En skikkelig gledesspreder, det er det han er. Så treningen gikk veldig fort unna i dag kan man si. Det er jo alltid noen dager som er bedre enn andre og i dag var en av dem. Det å trene i dag var som en drøm. Slike dager som dette er veldig deilig å ha. Når motivasjonen er på 110% og du føler at du smiler fra øre til øre. Det er dager som gjør det ekstra gøy å trene selvom man kommer til den dagen man vil gi opp. For da kan man jo tenke på de dagene som er som disse og glede seg til neste gang. Og når man da har trent den dagen motivasjonen ikke var der så blir man ekstra stolt og kan tenke yes! Jeg gav ikke opp!

I dag føler jeg at dette kommer til å bli en bra uke. Jeg er bare så klar for hva enn denne uka har å tilby. Jeg skal trene hardt, spise sunt og drikke mye vann. Jeg skal passe på alle plantene og holde huset ryddig og rent. Jeg tenkte jeg skulle sette opp en plan på hva jeg skal gjøre i løpet av uka. Vis man gjør litt hver dag så blir det ikke så voldsomt og man trives bedre i sitt eget hjem. Jeg tror dette kommer til å bli bra jeg. Bare det å komme inn i en rutine er jo superbra! Så blir det ikke fult så kjipt å gå hjemme.

Gensern jeg har på meg i dag er fra wish og buksa er fra cubus.

Syns dere jeg bør ha flere bilder av meg på bloggen?
Hva syns dere om dagens antrekk?
Hva er deres hverdagsrutiner?

12 kommentarer

Siste innlegg