Litt besøk på søndagen

Slapper av en liten stund nå før moren til gubben kommer en tur innom her. Her sitter vi i uteplassen og nyter stillheten, utsikten og det flotte været vi har i dag. Jeg holdt på å sovne på sofaen i stad og tenkte derfor det var på tide å ta en tur ut og få litt frisk luft. Man må jo nyte det fine været så lenge man kan, tenker jeg. Himmelen er knallblå og solen skinner skikkelig flott i dag. Det er rett og slett utrolig flott å sitte ute nå. Eller nå sitter vi jo for så vidt ikke ute, men vi har hvertfall frisk luft og god utsikt til hagen. Inne er det ikke så god luft i dag så da får man benytte været til å få litt frisk luft. Det er deilig å høre vinden blåse igjennom trærne.

Her tenker jeg at jeg skal sitte en stund. Det er godt å koble helt av. Denne uteplassen må være det beste vi har bygd til nå. Det er så fint og når det blåser ute så er det lunt inni her.

Nå er helgen snart slutt og en ny uke er på vei. Det vil bli trening og husarbeid som skal stå på planen fremover. Kanskje jeg skal fikse neglene mine i løpet av uka også, de har sett bedre ut.

…da har vi fått besøk gitt. Moren og lillesøstra til gubben har kommet innom. Lillesøstra løper rundt og ser på blomstene og alt annet som er rundt i hagen. Veldig spennende å komme til broren sin som har en stor, fin hage med masse rart. Det er koselig å se henne løpe rundt og peke på alt mulig. Nå har hun begynt på skolen så hun har blitt stor. Veldig nygjerrig og full av energi. Det er alltid gøy. Heldigvis er hun nå så stor at hun klarer å passe på seg selv (for det meste).

Slik ser det da ut fra her jeg sitter nå.

Hva som skjer resten av dagen er et mysterium…

6 kommentarer

Siste innlegg