For et show

Det har vært en nydelig lørdagskveld og den er ennå ikke over. Jeg håper dere også koser dere masse. Er det noen av dere smm følger med på skal vi danse i kveld da?

I kveld har jeg og gubben kost oss med pannekaker, godteri og brus. Vi har også sett på skal vi danse der deltagerene har slått seg løs på dansegulvet. Nå begynner konkuransen for alvor. Det er et høyt nivå på mange av deltagerene. Jeg stemte på Einar, Sophie Elise og Morten. Jeg syns dem fortjente mine gratis stemmer på tv2.no. Jeg skulle gjerne ha stemt mer, men det har jeg ikke råd til nå. Jeg får heller heie og håpe at dem kommer langt. Nå har jeg ikke sett hele skal vi danse for nå er det pause, men jeg har stemt på Sophie Elise fordi hun har alltid vist at hun elsker å være med og hun jobber hardt. Hun er også utrolig flink til å danse og jeg kommer til å stemme på henne så lenge hun er med. Einar og Morten har danset så utrolig bra så de fikk de 2 andre stemmene. Nå har ikke jeg flere stemmer, men jeg vil jo gjerne vite hvem mine lesere syns skal komme videre og hvem som burde ryke ut. Hvem gjør det best på parketten og hvem gjør det dårligst? Fortell meg i kommentarfeltet. Nå venter jeg bare på resten.

Hvem tror du ryker ut i dag?
Hvem heier du på?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg