Det må gjøres

Da var det vist lørdag igjen da. Det er ganske sprøtt hvor fort ukene går. Men dere lurer kanskje på hvordan det har gått her i forhold til uværet som skulle komme i natt. Vel, jeg har ikke hørt noe og det syns ikke på noe ute at det skulle vært noe form for storm så da har det gått bra. Vi våknet opp med strøm i huset og alt er bare velstand. Så her kan vi ikke klage på noe som helst. Det er faktisk akkurat samme ute i dag som det var da vi la oss i går kveld. Så nå har vi kost oss med varme rundstykker og appelsinjuice. Dagen startet utrolig bra med andre ord. Så nå er vi klare for en ny dag.

Det første som stod på gubben sin timeplan var vist å klippe neglene på bikkja. Han er så rolig og sovner nesten mens gubben klipper så dette går så det suser. Etterpå skal jeg klippe pelsen på labbene hans og så er bikkja våres klar for helg. Han er så søt og god. Det er veldig enkelt å stelle han egentlig. En roligere bikkje skal man lete lenge etter, men så er det ikke så mye bråk i dette huset akkurat.

Når bikkja har klipt neglene og vært snill gutt så får han godbit. Siden det er lørdag så fikk han 4 små godbiter. Nå koser han seg skikkelig.

Dagen i dag håper jeg at vi får gjort litt. Jeg skal hvertfall gå igjennom alle klærne mine og se hva jeg kan kvitte meg med. Det begynner å bli en  del alitte klær og noen med hull så da kan det jo være greit å rydde litt. Nå har jeg gått igjennom alle sokkene mine og hadde gått igjennom mye av strømpebuksene, men så ville gubben at vi skulle spise frokost så nå er det tilbake til å rydde igjen. Jeg har lagt sammen alt undertøyet som hang på klesstativet og bært det opp så jeg har jo fått gjort ganske mye nå på formiddagen. Nå skal jeg ta med meg alle sokkene som mangler en venn og se om jeg finner vennene deres oppe. Også får vi se hvor langt jeg kommer i dag. Jeg håper hvertfall jeg kan få vaska litt mere tøy i dag, fått ryddet kjøkkenet og fikset i drivhuset. Det er hvertfall planen min.

Ønsker alle dere flotte lesere en fin helg!!

Hvor ofte rydder du i klærne dine?

4 kommentarer
    1. Tror jeg ryddet klærne mine i 4 omganger, før jeg fikk bort alt jeg ikke brukte. Det er lett å tenke at noe kan brukes til et spesifikt formål, men når vil det egentlig skje?
      God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg