God natt fra meg!

Nå er jeg skikkelig trøtt. Det er heldigvis ganske vindstille ute nå, men dem sier jo at det er stille før atormen så jeg vet ikke helt hva som skjer med dette uværet. Kanskje det kommer i natt, bare sånn plutselig. Vi har hvertfall gjort alt vi kan for å sikre alt som er her nå. Foehåpentligvis er det godt nok. Men nå er jeg så trøtt at jeg har bare lyst til å gå å legge meg. Øynene detter snart igjen.

Dagen avsluttet med et pang, bokstavlig talt. Jeg klarte nemlig å knuse et av cola glassene vi har da jeg skulle gå å legge meg. Pang sa det også lå det i tusen knas! Jeg fikk bikkja ut fra under aofaen og bar han ut i gangen. Så plukket jeg opp alt det jeg så og fikk gubben til å kikke litt nøyere etter så jeg ikke hadde glemt noe. 4 øyne er bedre enn 2. Så med det er det natta på meg. Jeg håper alle dere lesere har hatt en fin dag og kveld. Her har det vært Idol og redneck som har stått på planen. Det har vært veldig koselig å tilbringe kvelden i sofaen med gubben. Men nå er det på tide å få seg litt søvn. God natt!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg