Fargerikt

Jeg har jo kommet med mange fine bilder av blomater og alt sånt, men nå er det jo høst og det er betyr jo mange nydelige farger overalt. Det fineste jeg vet er blader som ligger på bakken i mange forskjellige farger. På bilde er jo det utrolig stilig. Så mens gubben fikset teltgarasjen og litt småting så gikk jeg ut å tok noen bilder i… kan man kalle det en park tro? Vel, uansett. Jeg tok med mobilen og tok noen bilder av blader og sånt rett utenfor gjerdet. Noen ble finere enn andre så da plukket jeg ut de fineste bildene å vise dere.

Dette er mitt absolutt favorittbilde fra i dag. Masse blader på bakken i forskjellige farger. Det er rett og slett nydelig.

Nå venter vi bare på uværet. Hva som skjer ut på kvelden vet jeg ikke. Gubben sitter i mobilen og snakker med faren sin og bikkja spiser mat og drikker vann. En helt vanlig dag her hjemme.

Det blir vel å lage noe middag snart, slappe av og håpe at strømmen ikke går.

Det er ikke lett å lage noe planer nå fremover, men om det blir greit vær i morgen så skal vi hvertfall få ryddet hele drivhuset og gjort det klart for neste år.

Hva liker du best ved høsten?

6 kommentarer

Siste innlegg