Jeg har noe å si til dere

Jeg trodde jo jeg skulle ha søstern min her på overnatting i helgen, men så snakket jeg med mamma og kom jo til slutt på at de hadde jo planer denne helgen. Fordi søstern min har både laktose og gluten allergi så gikk jo jeg å tenkte på hva vi skulle ha til middag. Vel, da kan jeg legge fra meg de tankene. Det er mye tenking og mye ekstra ved å ha søstern min på besøk, men jeg går gjerne igjennom litt ekstra jobb for å ha henne her. Det er jo hunden i tillegg som hun reagerer på så det må jo ristes tepper og støvsuges i tillegg. Det er mye å tenke på, men sånn er det jo bare. Søstern min har jo ikke bedt om å bli syk osv. så det får man bare ta på strak arm og gjøre så godt man bare kan.

Men denne helgen skal jeg ta det helt med ro og bare kose meg. Det blir jo først og fremst frokost og trening. Etter det har jeg egentlig ikke tenkt noe mer. Jeg får se hvordan formen er etter trening. Planen var vel egentlig å ta noe av oppvasken på kjøkkenet. Det skal jeg nok få til i løpet av dagen. Ellers så går det jo ann å fortsette på klesvasken. Det tar jo litt tid å få tørket klær på klesstativet, men det går nå fremover da hvertfall.

Nå har jeg jo nettopp stått opp og en klar for en ny dag. Det ble litt seint i går, men jeg skal prøve så godt jeg kan å komme i gang med dagens treningsøkt. Jeg tror nok egentlig ikke at det kommer til å bli et problem. Jeg er i grei form i dag og er faktisk litt gira for å komme i gang. Hver mye trening det blir eller hva slags øvelser jeg skal gjøre vet jeg ikke enda, men som regel finner jeg ut av det.

Før noe som helst annet så må jeg jo ha litt frokost og i går kjøpte jeg et nytt brød, ovnsbakt leverpostei og melk så nå skal jeg kose meg skikkelig. Forhåpentligvis får gubben med seg noen epler i dag så jeg kan bake eplekake. Jeg elsker jo å bake. Jeg er egentlig ikke så stor kakeelsker, men jeg spiser jo et stykke om jeg først har bakt. Her i huset teller vi ikke kalorier, men jeg prøver allikevel å passe på hva jeg spiser og prøver å få i meg mest sunt. Koser meg i helgene og resten av uka er det trening og sunnere mat som gjelder.

Nei, nå må jeg få i meg noe mat. Magen skriker og jeg har så mye energi som må brukes på trening. Jeg ønsker alle dere fantastiske lesere en flott dag. Også må jeg bare benytte anledningen til å takk alle dere som kommenterer innleggene mine og sier så mye fint. Jeg blir så glad og rørt over all den omtenksomheten, kjærligheten og godheten dere lesere gir. Jeg forstår jo hvorfor det er så mange som vil blogge og har dette som jobb for dere som følger bloggen er jo så herlige! I love you guys! You are sooo amazing! Helt sant, det betyr utrolig masse og det gjør så mye med dagene mine av å se at dere vil bruke tiden deres på å kommentere og lese bloggen min dag etter dag. TUSEN HJERTELIG TAKK DERE!

Hvem skulle tro at det å legge ut hele livet sitt skulle være så skummelt, men allikevel så fantastisk på samme til? Dere lesere gjør det gøy å ha en blogg. Dere er grunnen til min motivasjon til å fortsette. Så tusen takk for det!!

Når du skriver i kommentarfeltet, vet du hvor mye din kommentar betyr for bloggeren?

#glede #lykkelig #hverdagsglede

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg