Positivitet ligger dypt inne…?

Så utrolig deilig med en treningsøkt. Nå har jeg nettopp vært ute med bikkja og før det dusja jeg, men aller først begynte jeg dagen med en skikkelig hard og god treningsøkt. Jeg varmet opp i 30 minutter og etter det var det 1t med beinhard trening. Men det er faktisk ikke treningsøktene som gjør meg mest gira lengre. Nei, for flere har kommentert at jeg har blitt tynnere i armene. Dette var et veldig stort problem for meg før. Overarmene mine var alt for store og i tillegg hadde jeg skikkelig mage. Disse to tingene skulle gjøre livet mitt skikkelig hardt og vanskelig i flere år. Det var rett og slett et mareritt å se seg i speilet. I år har jeg ikke vært så opptatt av utseende og vekta mi. Jeg gar fokusert på å bli i form så jeg kan jobbe. Jeg må jo si at jeg blir jo veldig glad når jeg hører slike gode tilbakemeldinger. Dem skulle bare vist hvor herlig det føles inni meg! Så tusen takk til dere som har lagt merke til det, dere vet hvem dere er.

Jeg føler meg jo som en helt ny person. Jeg har slitt så lenge jeg kan huske og har hatt så dårlig selvbilde, gitt opp alt så mange ganger og rett og slett ikke følt at det er jeg som styrer livet mitt. Nå er jeg endelig fri og her ute skal jeg være hele livet. En dag vil det være forsent å snu livet sitt til det positive så jeg er veldig takknemlig for at jeg klarte det. Det er ingenting i hele verden som kan dytte meg ned og tilbake dit for jeg har lært at det å elske seg selv er mye viktigere enn bekreftelse fra andre. Jeg har aldri vært lykkeligere og jeg har nok heller aldri strålet så mye som jeg gjør nå. Hverdagen min er blitt snudd oppned til det bedre og jeg elsker det.

Tenk at små, positive kommentarer kan endre så mye og hjelpe en person til å kjempe enda hardere. Så vis du vil være med på å hjelpe en person til å komme dit jeg er i dag så vis at du bryr deg. Det å legge merke til små ting kan gjøre den personen lykkelig selvom du syns det er en liten ting. Det å bli lagt merke til og det å bry seg er 2 viktige puslebrikker i livet. Man løfter en person opp som kanskje ikke har hatt det så lett. Lukk opp øynene og legg merke til positive forandringer og gi beskjed at du ser dem. Du kan gjøre en forskjell og du kan gjøre verden til et bedre sted.

Og når du besøker en blogg eller skal kommentere et bilde på instagram/facebook så bruk positive ord. Har du ikke noe pent å si? Vel, da kan du holde det for deg selv. Jeg ønsker at mennesker skal vise mer positivitet for andre mennesker. Det er så mye negativitet og unødvendige kommentarer. Ord kan såre mer enn fysisk vold. De sårene man har i hjertet leger aldri. Dette er sår man må leve med resten av livet. Noen klarer å komme seg videre, men ikke alle. Så vis du skal skrive på en blogg, et bilde eller en status så husk at enten skriver du noe positivt eller så går du et annet sted.

Jeg har faktisk vært så heldig å bareha nydelig, herlige og rett og slett fantastiske lesere. Jeg er veldig glad for å høre deres meninger og deres ord. Jeg titter alltid innom bloggene deres og noen ganger ser jeg slemme og stygge kommentarer. Jeg følger også en del som ikke følger meg og de har en god del følgere hver dag. Det vil også si at det er en del med negativitet i seg og som ikke klarer å holde seg saklig. Det å kalle folk det ene og det andre er ikke greit. De har nok ikke lest innlegget engang og det syns jeg er veldig synd. Så slutt å kommenter når du ikke har noe fint å si for det sårer folk og du ødelegger dagen dems. Det er ikke noe moro for deg å få slemme kommentarer så ikke gjør det mot andre!

Hold deg saklig, prøv å skriv positive tilbakemeldinger eller la være å skrive, legg merke til de små endringene og gjør dagen til de rundt deg positiv. Spre glede i stedenfor hat!

4 kommentarer
    1. <3 ja, jeg prøver å skrive innlegg som ikke kan skape så mye drama. klart det er jo alltid noen temaer jeg er litt bekymret for å poate i tilfelle det skulle være noen som vil lage en stor diskusjon ut av det, men heldigvis har det gått bra. :)

    2. Så fint å høre at du er kommet til et høydepunkt i livet ditt. Det er fantastisk. Jeg er glad på dine vegne

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg