Koser meg skikkelig nå

Slik har kvelden gått hittil
Jeg var skikkelig sliten og sulten. Jeg tok med meg en klemmentin, en kiwi og en drueklase bort til sofaen. Så skrudde jeg på tven og så på the kadashians og nå er det bloggerne som står for tur. Så jeg koser meg skikkelig med dette fruktfatet og tven for meg selv, mens gubben holder på ute. Han liker jo å holde på med alt mulig så det skal han jo få lov til. Jeg skal ikke forstyrre han. Jeg er helt utslitt og vil egentlig bare bruke resten av dagen min i sofaen. Her er hva jeg koser meg med.

Det fristet skikkelig med frukt nå. Det smakte utrolig godt etter dagens tur. Yummi!

…også begynner bloggerne episoden også har jeg sett den. Jada, sånn er det når tv2 livsstil sier at bloggerne kommer kl. 19.30 og ikke sier at det er reprise fra i går. Ja, da får man vel bare vente litt til. Jeg vet ikke om gubben skal se på rednecks eller om jeg får se neste episode av bloggerne. Jeg tar det egentlig bare på sparken. Det gjør jo ikke noe å se på episoden på nytt, men når man tror det er ny episode så blir det litt sånn søren altså! Sånn kan det gå.

Det viktigste nå er å slappe helt av og kose meg så får tven sende det den vil. Jeg sitter nå her og følger sånn delevis med. Bikkja har sovna på sofaen. Veldig fin stil. Han ligger på ryggen med beina i været. Verdens herligste (6 år gammel) babyvoff.

Hvordan er kvelden din?

4 kommentarer

Siste innlegg