Blomsterglede

Jeg tror virkelig ikke jeg kan klare meg uten blomster. Når blomstene førat kom inn i livet mitt sånn i stor grad (altså i sommer) så ble jeg helt hekta. Jeg syns det bare ble finere og finere. Jeg tok flere og flere bilder. Nå får jeg rett og slett ikke nok av blomstene. Jeg har jo alltid like naturen og alt sånn, men blomster har ikke vært så sterkt likt av meg som nå. Det er rett og slett fantastisk! Her får dere noen fine bilder jeg tok før jeg dro på fjellet.

Alle disse fargene i hagen gjør meg så glad. Jeg vet jeg har snakket mye om disse blomstene i hagen, men det er jo hva jeg føler og hva som skjer i livet mitt akkurat nå. Når vinteren kommer så vil det jo kun være blomstene som er inne. Jeg bare koser meg og nyter dem så lenge de er her.

Det er de små tingene i livet som gir store gleder. Akkurat nå er mine små ting er knopper og blomster i hagen våres.

Her får dere se noen av bildene.

Hvilket bilde syns du var finest?

4 kommentarer

Siste innlegg