Nydelig tur på fjellet

Da var man hjemme igjen etter å ha gått rundt haglebuvannet med søstern og mamma. Det var en fantastisk tur og jeg hadde det kjempe koselig. Vi spiste rundstykker og så på den fine utsikten. Vi fikk også tatt noen flotte bilder av både naturen og oss. Det var kjempe gøy.

Det som ikke var så moro var å ende opp med gnagsår, men det går vel over etterhvert. Det er jo ikke akkurat jordas undergang heller. Men nå skal jeg hvertfall bruke resten av dagen til å slappe av og se litt på tv. Jeg fikk meg en skikkelig treningsrunde da! Jeg løpte til og med opp en bakke. Jeg føler meg i mye bedre form enn noengang så det er veldig gøy! Neste tur er alt snakket om. Da var det snakk om Eggedal så får vi se når det blir. Det blir nok ikke med en gang hvertfall for nå tror jeg alle sammen er slitne. Det kjennes på kroppen at man har gått så langt. Vis jeg hadde hatt en så fin grusvei å gå på hver dag så hadde jeg gått en sånn tur som nå. Vis jeg skal gå en sånn tur såmå jeg opp på furumo og den bakken før furumo er ganske bratt vis man ikke går omveien bort til barnehagen. Jeg har gått den veien opp til furumo, men å gå videre inn etter en sånn tur har jeg ikke orket.

I morgen blir det trening inne igjen. Ikke alltid like heldig med utsikten, men sånn er det nå bare. Man må trene inne av og til også. Nå trener jeg så å si bare inne, men av og til er det jo fint å kunne gjøre litt annet også.

Jeg hadde det som sagt veldig hyggelig og gleder meg til neste gang vi kan ta en gåtur. Nå skal dere få se noen av bildene som ble tatt med min mobil.

Det ble mange fine bilder og jeg fant til og med en lilla blomst på slutten av turen.

Det ble mye sitting på benker på veien, men det måtte de jo få lov til. Jeg klarte ikke sitte stille for jeg hadde så mye energi. Jeg hadde vel fått energi for både meg og søstern for hun var ikke full av energi. Bare jeg kommer meg ut i naturen så blir batteriet ladet opp med en gang. Det er helt sprøtt hvordan naturen kan hjelpe meg. Vis jeg er utslitt og kommer meg ut i naturen så er det som å slå på en bryter. Det er magisk!

Nå skal jeg som sagt slappe av og ta det helt med ro. Nå fortjener kroppen å slappe av.

Tusen takk til verdens beste mamma og lillesøster for en sykt fin og hyggelig tur. Takk for at jeg fikk være med.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg