Se hva vi har i hagen

Var ute en liten tur i hagen med gubben og bikkja. Der fant jeg noen blomster jeg hadde lyst til å ta bilde av. Jeg gikk bort til den ene blomsten som står ved gjerdet og tenkte håper det ikke kommer noen veps nå for det er ganske mye veps i den hekken som er på den andre siden av gjerdet. Plutselig kommer det noe ved øret mitt og jeg tenker jo med en gang veps og slår av meg begge øredobbene ned på bakken. Det er så typisk meg å ha sånn uflaks. Nå har jeg mistet den ene øredobben. Gubben stod på alle fire og lette etter den, men den har vist gått å gjemt seg så da får jeg vel finne noe annet å ha i øret da. Heldigvis var det ikke øredobbene fra gubben som ble borte. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort vis jeg hadde mistet den og ikke funnet den igjen.

Jeg fikk jo tatt en god del bilder allikevel og jeg vil gjerne få vise dere hva som vokser i hagen våres. Dette er jo ikke noe vi har plantet selv, men både jeg og gubben syns de er veldig flotte. De kommer opp over alt og flere steder så er de i store klynger. Hagen er jo så utrolig fin med disse som sprer seg rundt om i hagen. Det er jo spesielt koselig nå på høsten hvor mye av det andre visner bort og dør. Det er mye glede i villblomster også. Her får dere se hva som vokser i hagen våres.

De har så nydelige farger så selvom de er små så er de jo mange og lyser opp med sine vakre farger. Vi har jo fortsatt en del blomster ute i hagen som fortsetter å blomstre. Jeg tror de kommer til å blomstre til frosten/snøen tar dem og det er veldig fint, men jeg viste ikke at vi kom til å få så mange av disse i hagen. Jeg har jo egentlig ikke tenkt så mye over disse blomstene før i år faktisk. Jeg har vel egentlig vært for opptatt med oppussing og alt sånt… men det kan jo hende at det ikke har vært like mye av dem som det er i år. Dessuten kommer jo den massen som ligger i hagen fra rundt huset så det kan jo hende det er derfor vi ikke har hatt noe i hagen før nå. Fine er dem hvertfall. Og derfor klarte jeg ikke la være å ta kun 2 bilder. Nei, jeg måtte jo ta flere så her får dere flere bilder av de søte, små blomstene.

Det var alle bildene av disse blomstene, men det er jo som sagt andre blomster der ute som blomstrer. Det kan jo hende det kommer et innlegg i løpet av dagen med dem også. Jeg har tatt bilde av mange fine blomster som jeg tenkte jeg skulle dele med dere. Men dette var slutten på dette innlegget.

Hva syns du om bildene/blomstene?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg