Så nydelig den er

Jeg fikk vist med meg bloggerne i dag for redneck var ikke før i morgen. Det er jo ikke akkurat krise for bloggerne går jo i reprise flere ganger, men det var fint å få med seg dagens episode allikevel. Nå er det straks klart for å sove og det skal bli godt etter å ha vært våken så lenge. Nå håper jeg egenrlig bare på fint vær i morgen for mamma spurte om jeg ville være med opp på fjellet og gå en tur. Det ville jo vært utrolig koselig! Forhåpentligvis klarer mamma å sove   om natta så vi kommer oss litt ut (vis det blir sol). Jaja, man må ikke ha for store forhåpninger til været. Jeg har værr borti det før og måtte avlyse turen. Det er veldig kjipt å glede seg skikkelig til det også blir det ikke noe av. Vis det blir regn så har jeg mer enn nok å finne på her. Det er ganske mye klesvask og badet kan se bedre ut for å si det sånn. Nå har vi et stort tørkestativ på et bittelite bad, men allikevel! Lokket på søplebøtta bl.a er jo full av støv. Det må ryddes på benken og overalt for det flyter rundt med strikker og alt mulig annet. Men gulvet er hvertfall ryddig da. Det ryddet jeg i går. Men det er alltid sånne småting hele tiden som kan gjøres så jeg blir nok ikke å sitte ned å kjede meg hvertfall! Nei, her skal det gjøres noe enten det er det ene eller det andre. Hva det blir til vet jeg faktisk ikke før i morgen så det blir jo velsig spennende. Vi får se når jeg våkner, kanskje jeg får gjort litt før det evt. blir noe tur. Man vet aldri hva jeg finner på!

Men før jeg går å legger meg så må jeg bare vise dere den nydelige blomsten som gubben hadde fått med fra moren sin (sammen med flere andre blomster). Den lukter så nydelige og blomstene er så søte. Bare se her (ikke at dere lukter igjennom bloggen).

Denne pynter virkelig opp stua. Jeg bare elsker hvordan blomstene står i små klynger. Også så skarp og nydelig farge. Nei, denne blomsten var rett og slett nydelig her i stua.

Hva syns du om blomsten?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg