Så happy nå!

Da var denne dagen over også. Det er på tide å finne senga og få seg litt søvn. I morgen er det lørdag og jeg vet egentlig ikke hva som skjer, men jeg er fornøyd med dagens innsats og kan egentlig ikke klage på noe i dag. Det beste ved denne dagen har vært å få orden i gangen. Det er ikke lenge siden nettopp det virket helt umulig. Nå er det jammen danseplass her til og med. Nei, jeg er veldig glad for at jeg tok i et tak i dag og fikk ordnet det. Nå er det et priblem mindre og det føles så utrolig godt! Det er ikke i gangen man oppholder seg mest, men det betyr jo ikke at man ikke blir kjempe glad for å få orden i tingene sine. Faktisk så ble jeg mer glad for å få orden og få nok skapplass til tingene mine i gangen enn å få orden i stua. Stua har jo vært ryddig mange ganger og det har vært sånn delevis system på ting, mens gangen har bare vært fullstendig kaos. Nå skal det virkelig nytes og jeg skal ta meg en liten pause i gangen og tenke “yes! Jeg fikk det til.” For det finnes ikke ord på min glede for at jeg endelug klarte å få orden. Jeg skjønner faktisk ikke hvorfor jeg ikke har byttet ut pulten med en skjenk for lenge siden. Den tar mye mindre plass, den har oppbevaring til tingene, den er pen å se på og rommet ser jo mye større ut nå som pulten ikke tar all plassen. Det finnes ikke noe negativt å ai angående byttet fra pulten til skjenken. Gangen er endelig slik den bør være. Så nå skal jeg ta kvelden og det med et stort smil for dette er virkelig 20kg av skuldrene mine med en gang!

Men som hodet mitt så fint sier så er det jo fortsatt soverommet og alle disse småtingene igjen. Jeg kan jo si det sånn at så lenge soverommet blir fikset så skal jeg være fornøyd. Det er et rom som burde se mye penere ut enn det som er nå. Jeg føler rett og slett at det bare er kaos. Klærne ligger ikke i skuffene sine, men oppå benkene. Der skal det jo pyntes opp og ikke oppbevares ting. Det er dessuten alt for mørkt og kjedelig. Det eneste som er farger på er veggen. Vi trenger en makeover på soverommet. Selvom det ikke blir 110% så kan det hvertfall bli 75-80% og da skal jeg være fornøyd. Akkurat nå føler jeg at jeg sover på et lager og det orker jeg ikke. Nei, her må det gjøres noe! Jeg håper gubben orker og at vi har tid i helgen til å rydde og fikse soverommet. Det ville vært så utrolig deilig. Og med de tankene i hodet så går jeg å legger meg.

Ønsker dere alle en riktig god natt.

Hva skal du i helgen?

4 kommentarer
    1. Pleier du og gubben å danse?
      Så flink du har vært!
      Får litt lyst til å rydde jeg óg, men har nettopp ryddet mitt eget rot, hehe.

    2. gubben har 2 venstreføtter så han danser ikke. det er som å se et pinnedyr danse. nei, vis jeg skal danse må jeg danse alene. hehe.

      ja, når jeg har hatt det ryddig selv så har jeg hjulpet bff med å rydde eller mamma. 😛 fordi jeg syns det er gøy å rydde og jeg liker å hjelpe andre. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg