Se så fint det er

Plutselig så det utrolig mye bedre ut i gangen. Dette har jeg ventet lenge på. Jeg fikk aldri system på ting og alt la til slutt å fløyt på pulten, på gulvet og generelt overalt! Takket være tante som gav meg skjenken så fikk jeg endelig plass til alt. Og når det ikke syns så blir det jo MYE mer ryddig med en gang. Sånn vil jeg ha det hele tiden. Det er dessuten mye enklere for meg å gjøre ting nå etter at jeg begynte å trene. Jeg holder ut mye lengre og klarer å holde på med ting i huset uten at ryggen verker eller beina gjør så vondt at jeg ikke klarer å stå på dem. SÅ deilig følelse. Når man har vært i så dårlig form og har gått av seg 12 kg så kjenner man virkelig forskjellen på kroppen med en gang. Også hjelper det jo når man har trent musklene og er i bedre form. Også kan man holde huset ryddig for samboeren sin og sin egen del. For et ryddig og rent hus er mye koseligere enn masse rot. Det sier jo seg selv! Om man er vant til masse rot og plutselig får det ryddig så kjenner man jo så klart stor forskjell og vil jo egentlig ha det ryddig hele tiden. Problemet er jo bare det at det krever jo en del innsats for å ha det ryddig og det er det jo ikke alle som har verken ork eller tid til. Men jeg skal fortelle dere én ting og det er at det er mye enklere å holde det ryddig enn å måtte rydde en gang i måneden eller noe sånt. Om man tar litt nå og litt da så holder det seg fint hele tiden. Det er dit jeg skal, men jeg er ikke helt der enda. Jeg må jo si jeg er ganske fornøyd med gangen da.

Her havnet den ene planten jeg fikk av tante. Den var egentlig veldig fin der og gjorde ganske mye ut av seg. Så der skal den få lov til å stå. Vi skal så klart få litt mer lys inn i gangen. Jeg tenkte å skifte gardiner for dem ser helt grusomme ut. Problemet er jo at dette vinduet er bak trappa. Det er helt idiotisk plassert egentlig, men har man det der så må man hvertfall finne noen pene gardiner. Nå kommer jeg jo ikke til å sitte der så nå kan vi har pene gardiner som kan henge til siden (om det i det hele tatt er mulig). Så nå skal det bli skikkelig koselig her. Nå er jeg lei av å bo i et halvrotete hus som står oppned. Nok er nok sier dem så da får jeg gjøre mitt beste for å holde det pent.

Også har dere jo enda ikke sett skjenken jeg fikk så på bildet under kan dere se den. Jeg syns den var veldig fin. Den har litt skjevheter i seg og litt sånn småtteri, men jeg tenker at den skal stå under trappa i gangen så det vil ingen legge merke til uansett. Det viktigste er jo at alt rotet nå er borte! Det er så gøy å se at ting går fremover. Det tar så klart lang tid, men det er blitt så flott her. Jeg trives enda bedre her og smiler fra øre til øre. Det er så deilig å se at all den harde jobben gir resultater.

Hva syns dere?

4 kommentarer

Siste innlegg