God natt!

Da er jeg innom en siste gang for i dag. Denne dagen har egentlig gått utrolig fort. Jeg gar brukt den til å rydde litt, fått inn skjenken, ryddet gangen, sett på tv og slappet av. Det har egentlig ikke vært en veldig travelt dag, men allikevel har timene bare flydd av sted. Jeg skal sove litt nå og tenker at morgendagen må bli litt mer produktiv. Jeg har ikke egentlig tenkt så mye på hva jeg skal gjøre i morgen, men det finner jeg vel ut av når jeg våkner. Planen er jo å hjelpe mamma i helgen, men jeg vet faktisk ikke hvilken dag det blir. Det kommer egentlig helt ann på når brodern kan kjøre og hjelpe til. Jeg får ta det litt sånn på sparket, men så har jeg heller ingen andre planer for helgen så da gjør det jo ikke noe om det blir enten fredag eller lørdag. Nei, jeg er ledig uansett. Men nå skal jeg hvertfall ha meg litt søvn. Det er jo veldig viktig så da får jeg prøve å lukke øynene. Jeg er egentlig ikke veldig trøtt, men jeg får vel sove til slutt. Jeg får prøve å telle sauer…

God natt til alle dere flotte lesere. Jeg håper dere får en god natt søvn.

Hva gjør du når du ikke er trøtt, men må sove?

4 kommentarer
    1. Å tegne er passe hjernedødt, samtidig som det er slitsomt. Fungerer fint hvis man har problemer med å sove.
      Forsåvidt et fint bilde å sovne til, hvis du innbiller deg lyden av vann imens du har lukkede øyne.
      Norsk natur <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg