Litt frustrasjon kanskje

Jeg sa jo jeg skulle få med meg hele sesongen med bloggerne denne gangen. Jeg har liksom ikke klart å få med meg alle episodene og det er jo litt kjipt når man først skal se på en serie. Man vil jo ikke gå glipp av episoder da. Så da er det jo greit at det går i reprise også. Så da sitter jeg her og ser på reprisen fra gårsdagens episode. Gubben prøver jo å få med seg norske redneck som går samtidig som bloggerne. Vi har jo verdens mest idiotiske abonnoment på tven og skal bytte til en annen. Det er ikke noe lagringsplass og det går ikke ann å se på noe annet om man skal ta opp noe. Hva er vitsen med å ta opp noe og se på det samtidig? Det er jo ikke derfor man tar opp. Om man skal følge med på flere ting så kræsjer det jo av og til, da trenger man opptak! Det har ikke dem skjønt helt tror jeg. Det som blir rart er å miste de veldig lokale nyhetene, men det er en liten pris å betale når man kan få et bedre abonnoment til tven. Det har irritert meg utrolig mye når jeg har lyst til å se på 2 programmer som går samtidig. Eller at gubben sier han vil se på noe, men må gå å legge seg. Hadde vi hatt et annet abbonoment så kunne jeg tatt opp det ene programmet og sett på noe annet. Det ville vært deilig. Jeg vet ikke når vi får byttet, men jeg håper hvertfall senest til nyåret. Med bedre minne til opptak og ikke noe hakking, plutselig avbrytelser i programmet. Jeg hadde tatt opp en audition fra idol siden gubben måtte sove pga. nattjobbing, men da hadde hele opptaket klikka og etter 3 minutter inn så hadde bildet fryst og null lyd. Da ble jeg ganske irritert. Heldigvis fant jeg opptak på youtube så han fikk sett det allikevel. Det har bare vært så utrolig masse tull med sendinger (ikke med enkelte kanaler, men hele greiene).

Hvilket tv selskap har du?
(Viasat, get, canal digital osv.)
Er du fornøyd med ditt abonnoment?

6 kommentarer
    1. Uff da, det hørtes elendig ut.
      Vi har Canal Digital, og det fungerer kjempebra. Kan ta opp 3 programmer, og se på et program samtidig.
      Det er ganske fint å kunne ta opp programmer for å ha mulighet til å spole forbi reklamen også.

    2. åja. 🙂 men det koster vel penger i mnd det også. 🙂 men jeg liker jo å se tv på den måten jeg gjør nå. moro å ha noe å glede seg til på kvelden. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg