Småfugler

Jeg kommer ned i stua og ser ut av vinduet som vanlig. Plutselig får jeg øye på noen småfugler rett utenfor stuevinduet. Jeg begynner å tenke på hvor jeg har lagt kameraet og går rolig bort dit det lå. Jeg tar noen bilder før de flyr sin vei. De var så søte. De flyr jo litt frem og tilbake nå, men jeg fikk jo noen greie bilder og jeg kan jo ikke akkurat bruke opp hele dagen på det heller. Det ville så klart vært moro å fått et superbra bilde og brukt tålmodigheten min til noe gøy, men jeg kan gjøre så mye annet og det må jeg nesten prioritere nå. Jeg har jo bl.a et soverom som må ryddes. Jeg får se hva jeg gjør og hvor lang jeg kommer, men akkurat nå vil jeg vise dere noen av fuglebildene jeg tok. Det er ikke super kvalitet, men jeg håper allikevel dere liker dem. Det er ikke så lett med full zoom, uten stativ og fugler som flyr hit og dit. Så til tross for alt det der så syns jeg bildene ble bra, men nå lar jeg deg som leser få bedømme det.

Er ikke de søte så vet ikke jeg. Blomster, naturen og landskapet er vakkert på bilder, men det å se småfuglene og klare å ta bilder av dem er ganske kult det også. Det er jo veldig fint med vinteren når dompappen kommer, men da håper jeg det kommer flere enn forrige vinter. Det var ikke mange dompapper her da. Jeg tror jeg fikk 5 bilder i løpet av hele vinteren og i sommer har jeg fått mange bilder av småfuglene. Kanskje dompappene kommer hit i år… vi får vel bare vente å se.

Hva syns du om bildene?
Liker du småfugler?

4 kommentarer
    1. La merke til det i fjor at det nesten ikke var dompaper å se. Tror jeg så 1. Lurer på hvor de har blitt av!
      Ser ut som en svenskefugl!
      Fine bilder!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg