Frustrasjon og anger

Ja, det var jo skikkelig typisk! Mamma sier en ting, brodern noe annet og gubben har stressa for å bli ferdig i dag for å hjelpe til med skjenken. Neida, i dag kunne ikke brodern. Det er jo greit nok, men når mamma sier i dag og brodern tror i morgen så sitter det ei her som blir ganske frustrert. Altså, oppå det hele så får jeg jo ikke tak i mamma! Så da blir det ikke noe skjenk i dag allikevel da. Hva som skjer i morgen aner jeg ikke. Gubben kan ikke kjøre jobbebilen hvor han vil så da står vi jo litt fast. Det var kun i dag han var i nærheten og hadde hatt mulighet til det. Kanskje vi må se etter noe annet. Det ville vært utrolig kjipt for jeg gledet meg masse til å overta den skjenken fra tante. Dere lurer sikkert på hvorfor vi ikke henter den selv. Vel, først og fremst fordi vi ikke har råd til ekstra bensin denne måneden. Det tar nesten 1t ned dit og det er en del bensin når man må kjøre med henger.  For det andre må man være 2 så gubben måtte først kjørt opp for å hente meg for så å kjøre ned og etter nattjobbing og mye ansvar på jobben så blir jo det veldig slitsomt for han. Jeg har jo ikke førerkort så da måtte jeg evt. som et tredje alternativ brkkt nesten 100 kr på buss for å hjelpe til der nede og det er matpenger vi ikke har råd til å sløse bort. Så hva som skjer nå vet jeg rett og slett ikke. Det ville jo vært veldig kjipt å ikke få den. Den må hentes før torsdag fordi tante skal selge huset og da må drt jo være tomt. Den går vel til fretex i verstefall… dette gjorde jo dagen 10 ganger verre. Her står gangen på hodet og masse i trappa fordi vi håpet å få denne skjenken. Hadde jeg ikke 0% energi før så har jeg det nå. For en elendig måte å starte en dag på. Jeg føler meg så sliten!! Jeg har ikke ord på hvor slitsomt, frustrerende og irriterende dette er. Mye er jo våres feil også. Jeg burde ikke tatt ut pulten før vi var helt sikre på at det ville komme en erstatning for den. Nå har vi masse ting utover trappa og gangen som vi kanskje ikke får noe plass til. Får håpe det finnes noe på finn om dette ikke går i orden, men akkurat nå vil jeg ikke engang tenke på det. Nå vil jeg bare slappe av i sofaen med bikkja. Nå skal jeg ikke tenke noe mer på den skjenken. Nå skal jeg koble helt ut! Nå orker jeg ikke mer i dag. Det er regnvær ute, jeg har hodepine og det eneste positive som har skjedd i dag er at jeg klarte å sette på oppvaskmaskinen. Heldigvis har jeg bikkja her hos meg. Det hjelper mye.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg