Begynne med tom bensintank

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan jeg klarer å våkne opp og ikke ha noe energi i kroppen, men gang på gang våkner jeg opp utslitt. Kan det være senga sin feil eller er det jeg som ikke får sovet godt nok? Jeg tror kanskje det er madrassen sin feil. Uansett da så sitter jeg nå her og er utslitt. Jeg håpet å kunne trene i dag, men det tror jeg at jeg bare kan droppe forløpig. Nå skal jeg hvertfall få i meg noe mat og så prøve å få tak i mamma. Det var vist snakk om noe bærehjelp fra gubben etter jobb. Kanskje vi får skjenken i dag vis alt går som det skal for gubben. Men så sitter nå jeg her som en mellom-mann og skal si i fra når gubben slutter og prøve å få tak i mamma som sover. dette kan jo bli gøy å bruke hele min energi på… i tillegg har mobilen min lite strøm og eneste kabelen som fungerer er 30cm lang. Dette er virkelig ikke min dag, men jeg får vel bare gjøre det beste ut av dagen.

…kom nettopp på at jeg må jo få ryddet gangen så de kommer frem med skjenken! Ja, da får jeg bare komme i gang med dagen da. Sånn går det når man ikke gjorde/kunne gjøre det i går, men jeg får drt vel unna i løpet av formiddagen. Og når alt er på plass så må jeg jo også lae middag til gubben, men så kan jeg slappe av.

I går så jeg første episode fra denne sesongen med bloggerne og jeg gleder meg allerede til neste episode. Det var veldig spennende. I dag blir det norske redneck som står på planen. Hvordan det blir vet jeg ikke, men gubben gleder seg masse og det kan jo bli gøy. Jeg vet egentlig ikke hva jeg føler for en ny sesong med redneck jeg. Det kan gå begge veier, men jeg håper jo det blir artig. Jeg får vel bare vente og se.

Men akkurat nå står frokost på timeplanen. Jeg har jo nettopp våknet og da trenger jeg litt påfyll av energi og næring. Men da vet dere hvertfall hva som står på planen i dag.

Hva skal du i dag?

7 kommentarer

Siste innlegg