Litt moro på lekeplassen

I dag fikk vi besøk av faren, eldste lillebroren og lillesøstra til gubben. Gutta boys skal prøve å få på teltduken til garasjen som gubben og dem var å hentet for en stund tilbake. Han har spurt så mange ganger, men nå fikk han endelig litt hjelp. Så mens dem driver med det så ble jeg vist ufrivillig barnepike. Vi var en tur nede på lekeplassen og lillesøstra til gubben drev å klatret og hadde det kjempegøy. Så kom barna som er på mandagsklubb på et sted som heter Betlehem. De klatret nesten over henne så hun ville heller gå vekk og gjøre noe annet, men jeg fikk noen fine bilder av henne før vi gikk tilbake.

Når vi hadde kommet tilbake så ville hun inn og kose med hunden. Hunden våres er absolutt ikke vant til mas og bråk så han fant fort ut at under sofaen var det trygt. Ikke lett å være en 6 år gammel hund sammen med ei 1. Klassing. Ja, lillesøstra til gubben har nettopp begynt på skolen og det var det første hun kom bort til meg og sa. Hun var så kry og hun syns skolen er kjempe gøy. Hun fortalte om turnringene på skolen som hun hadde prøvd og at hun likte å klatre. Hun er ei lita apekatt som liker å leke og ha det gøy. Hun er også veldig glad i å prate, synge og danse. Av og til blir det litt for mye for meg, men hun er jo søt da. Jeg kan ikke tro at hun er blitt gammel nok til å gå på skolen. Jeg har jo vært der helt siden hun ble født. Jeg og gubben har jo vært sammen i 8 år alt så tiden flyr fortere enn man tror, det er nå helt sikkert.

Men nå som vi har fått besøk og dem mest sannsynlig blir en stund så orker nok ikke jeg så mye annet. Jeg blir veldig fort sliten av å følge med på hva lillesøstra driver med og passe på så hun ikke rører noe (vanlige barneting) i tillegg til det å være sosial og høre på hva hun sier. Akkurat nå er hun ute med de andre, men plutselig kommer hun inn igjen. I mellomtiden får jeg slappe litt av.

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg blir så sliten som jeg blir for jeg ble ikke det på SFO. Kanskje det har noe med at det er hjemme hos oss og her er alle tingene våre og alt sånt. Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg blir SÅ sliten som jeg blir, men jeg får bare slappe av mens hun er ute med de andre. Det har bare gått 1t med henne og jeg er helt utslitt… Hva fåregår i kroppen min nå??

Har du noengang blitt så sliten uten å vite helt hvorfor?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg