Det blomstrer fortsatt

Jeg tok en tur ut i hagen sammen med hunden og ser jo da at det ikke er stopp på blomstene riktig enda. Det er så deilig å se at det kommer både knopper og det er masse fine blomster enda. Det lukter så godt i hagen med alle disse blomstene. Det er rett og slett en helt fantastisk opplevelse når man er i september og det bare popper opp med masse nydelige blomster og herlige dufter til. Forrige uke gikk jeg ikke så mye rundt i hagen og uka før der var jeg jo ikke utenfor døra. Det å ta en runde rundt i hagen og se at det man liker aller best ikke er i ferd med å dø. Vel, la oss bare si at det er nesten som magi. Det er absolutt helt nydelig! Jeg kommer definnetivt til å gå litt mer rundt i hagen fremover for det er faktisk nesten like flott som i sommer. Så da tok jeg jo frem kameraet og tok en del bilder av alle disse blomstene som nekter å gi seg.  Selvfølgelig skal dere få se noen av bildene. Og vil du se flere bilder fra hagen så er det bare å følge med. Jeg kommer til å poste flere innlegg (så lenge det blomstrer her). Så her har dere hagen våres i høstværet. Ja, det har kommet regn og det kommer litt enda.

Er dem ikke vakre? Dette kommer jeg virkelig til å savne til vinteren. Blomstene sine vakre farger og nydelige dufter er det jeg liker aller best med naturen. Det finnes så mange forskjellige farger, lukter og type blomster. Det er så mye mer å se på når man skal gå en tur. Om vinteren er det bare hvitt. Det er så klart veldig vakkert det også, men det er ikke noe farger. Den eneste fargen man ser om vinteren annet enn hvit er gul (noe som ikke er veldig koselig eller fint). Allikevel er det mange ting å ta bilde av om vinteren, men det får dere se når den tiden kommer. Nå skal man tenke på høsten og alt som skjer akkurat nå så kan vinter være vinter.

Men disse blomstene på bildene gjør meg veldig glad. Jeg vet allerede hva slags blomster jeg skal ha til neste år.

Hvilken blomst syns du var finest?

Har du blomster ute som ennå er i blomst?

4 kommentarer
    1. Elsker georginer, men blomsten på det nest siste bildet var også veldig fin!
      Tror det meste på mammas balkong fremdeles blomstrer fremdeles.
      Håper på en fin høst, slik at vi får se blomster litt lengre!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg