Slutten på en flott helg

Ja, da var den dagen over for min del. Jeg har fått sett på både sinnasnekkern og åndenes makt. Det var utrolig bra episoder fra begge to. Neste jeg skal få med meg nå er Bloggerne som da starter i morgen. Det blir veldig moro og spennende. Stina er jo ny på bloggerne serien og det blir jo helt nytt å se henne på tv skjermen. Nå vet jeg litt hvem hun er eller jeg kjenner henne ikke, men hun gikk vg1 når jeg gikk vg2 på matfag så det blir spennende å se hvordan hun lever og hva hun gjør for tiden. Jeg har jo fulgt med på bloggen og youtube kanalen hennes nå i det senere da, men det blir jo ikke helt det samme (tror jeg da). Hun er jo ei veldig søt sprudlene jente og hun har en veldig fin blogg så dette blir gøy. Jeg gleder meg masse til å følge med på bloggerne nå fremover. Jeg har jo prøvd å følge med på bloggerne hele veien, men ikke alltid fått med meg hver episode og hver sesong, det må jeg ærlig innrømme. Denne gangen skal jeg gjøre mitt beste for å få med episodene.

I tillegg er det også norske redneck. Jeg vet ikke helt hvordan det blir, men jeg håper jo det blir mye moro da. Jeg håper det er ekte og jordnær underholdning som sesong 1. Det har vært gøy etter det også, men jeg syns faktisk sesong 1 var aller best. Vel, om man ser bort i fra forrige sesong med “ass melt” (ja, dere må ha sett norske redneck for å skjønne akkurat den der). Ellers så blir det trening, husarbeid og gartnerarbeid som står på planen nå fremover. Så får vi håpe at jeg klarer å holde det så pent som det har blitt nå.

Og med det ønsker jeg alle mine flotte lesere en riktig god natt. Håper dere har hatt det skikkelig koselig i helgen som snart er slutt og er klare for nok en uke med det den måtte by på. Men nå kjenner jeg at søvn skal bli godt så nå hopper jeg i køys og får meg en liten blund før morgendagen kommer å sparker meg opp igjen med mye på tapetet.

Hva er dine planer for morgendagen?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg