Fikk masse hjelp

Ja, i dag har det ikke blitt så mye blogging. Grunnen til dette er så enkel at jeg og gubben har ryddet resten av stua sammen. Vi har ommøblert litt og jeg har fått tørket støv av resten av møblene. Gubben fikk støvsugd hele stua, så nå ser det mye bedre ut. Jeg har lagd middag og gubben har hjulpet meg ute i gangen. Vi har virkelig stått på og fått gjort utrolig mye her i dag. Og jeg som startet dagen med skikkelig vondt i ryggen. Jeg ville egentlig bare sove hele dagen. Når man først våkner kl.06.00 og tenker at det er alt for tidlig så man går å legger seg for så å våkne med vondt i ryggen. Da er ikke første tanken at man skal snu om på stua og få ryddet og ordnet, men jaggu ble det fint her! Det er så klart mer som står på den gjøremålslisten. Lista blir jo aldri helt tom for gjøremål, men vi har kommet langt og det er utrolig godt. Det er veldig deilig å se at stua nå er ryddig og det er så mye mer koselig å komme inn i stua nå. Vi fikk en kommentar på at det ikke var helt bra her når mamma var her sist, men nå skal hun jammen få seg en overraskelse neste gang hun kommer innom. Her er det verken støv, hundehår eller rot! Bare masse blomster, system og orden. Så slik har nå søndagen våres gått. Når det er regnvær ute så er det litt enklere å få hjelp fra gubben. Når det er opphold så jobber han som regel ute med ett eller annet, men i dag fikk vi gjort litt inne. Det er godt med litt hjelp for da går det litt fortere og man får gjort enda mer.

Kvelden går til å slappe av. Vi skal se på sinnasnekkern sammen og så skal jeg få med meg åndenes makt. Jeg syns det er så spennende, men gubben har null interesse for det så da ser jeg på det alene. Dessuten skal gubben jobbe natta så da går han å legger seg.

I morgen starter en ny uke og det betyr at jeg må starte å trene igjen. Det er greit å komme i gang igjen for helgen har vært stappfull av mye surremat og snop. Nå blir det vann, skikkelig sunn og god middager og så klart trening. Forhåpentligvis også masse motivasjon og glede. Eller så tenker jeg å gjøre meg ferdig med ryddingen i gangen så mye det lar seg gjøre. Det blir jo ikke helt 100% før vi har fått skjenken, men det kan bli myye bedre enn det som er nå.

Hvordan har dagen/helgen din vært?
Hva har du gjort i helgen?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg