Ting fra tante

Jeg trengte en liten pust i bakken så da får jeg bruke tiden til å blogge litt.

Som jeg lovet dere så tenkte jeg å lage et innlegg med bilder av de tingene jeg fikk av tante. Halvparten har fått en plass i stua og noe av det som står igjen skal i gang. I tillegg er det 2 svaner med julepynt som jeg tenkte å bruke kun til jul. Men som sagt skal jeg vise dere noe av det jeg har fått. Det var jo så mye fint så jeg må bare si tusen takk til tante som tenkte på meg. Jeg skal ta godt vare på det!

Første tingen(e) er:
Telysholdere og vase (sett)

Blomstene som står i vasen er også fra tante. Dette settet er så nydelig. Det er faktisk favorittene mine av alt jeg fikk. Det fulgte også med en bolle i samme stil, men jeg har ikke så stort bord og syns den kan komme på bordet når vi skal ha potetgull eller druer f.eks. I mellomtiden står den sammen med resten av bollene på kjøkkenet, men den skal bli mye brukt! Det var så nydelige farger og helt unik form på dette settet. Jeg ble helt forelsket med en gang jeg så det. Tante har mye fint og jeg har nok ikke sett halvparten av det engang. Dette settet er noe av det jeg ALDRI har sett og jeg har jo vært på besøk der og har alltid elsket å se alt det flotte som står rundt.

Jeg må bare fortelle om skapet først. Dette skapet var nemlig på ombruken (på søpla)! Jeg kommer virkelig ikke over hva folk kaster, men det er jo bra for oss som har lite penger å bruke på møbler. Det passet perfekt i stua og jeg har fylt det med søte pynteting. Det på øverste hylle hadde jeg fra før av, men hylle nr. 2 er svanen og jenta fra tante. I hylle nr. 3 hadde jeg også alt selv, men hylle nr. 4 er den flotte bilen og svanene fra tante. I de to siste hyllene er mann og dame fra tante i tillegg til bollen med lokk. Så mye flott som passet perfekt i det smale skapet i stua. Min favoritt av disse tingene er bilen. Jeg bare elsker den gamle bilen med rosepynt på siden. Wow! Den er bare lekker. Jeg tenkte jeg kanskje skulle finne noen små, falske blomster å sette oppi.

Etter å ha tørket støv av tvbordet så måtte jeg jo pynte opp litt på siden. Kubbelysstaken er fra tante og den er jo helt nydelig! Den passer virkelig godt inn i stua. Den minner meg bittelitt om pokalen i Harry Potter egentlig (som er en pynteting jeg gjerne skulle hatt). Den er veldig stilig og skiller seg virkelig ut! I love it!

Disse nydelige lysestakene er også fra tante. De er velsig enkle med blått øverst. Jeg måtte bare sette noen helt enkle lys oppi så det ble mest fokus på lysestakene. Rett og slett lekre! Noen ganger er det fint å ha noe som ikke er så voldsomt også. Ved vinduet var det perfekt! Når solen treffer det blå så vil fargen komme frem enda bedre. Vel, det kan jo ikke komme direkte sollys på dem for da blir lysene helt banan, men dere skjønner hva jeg mener. Men det var hvertfall en liten titt på hva jeg har fått av tante.

Hva syns du var finest?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg