Fra rot til ryddig

Det er greit at det skal se ut som at noen bor her, men av og til så ser det ut som det bor 10 menn her og deg er ikke greit. Så det var virkelig på tide at det ble gjort noe her. Jeg har virkelig lyst til å få gjort mest mulig, men jeg må ta det litt sånn i mitt tempo. Men jeg må jo si jeg er fornøyd med hva jeg har gjort frem til nå. For at dere skal skjønne hvor mye jobb det har vært så vil jeg vise dere et FØR bildene av stua. Som jeg har nevnt så er det ikke et pent syn så vis du ikke tåler rot så anbefaler jeg deg om å ikke se videre i dette innlegget. For dere som er vant til rot eller ikke tar dere så nær av slike bilder så vil jeg bare si at det blir SÅ mye bedre på ETTER bildene. Men her har dere bildene av stua før jeg begynte å rydde og vaske. Som dere ser så har jeg litt av en jobb foran meg. Jeg vet ikke om jeg blir ferdig med alt i dag, men vi får se.

Her er hvertfall bilder av det jeg har gjort frem til nå. Jeg kan si såpass at støvkluten har vært min beste venn i dag. Det var virkelig på tide med en ryddings nå altså.

Jeg har fått ryddet hele stuebordet og vasket både under og over. Så har jeg fått satt det som skal være under der påplassen sin og resten er lagt på plass der det skulle. Det var veldig mye håratrikker og annet rart under bordet så det måtte jo vekk. Jeg har også fått ristet duken og fått pyntet på benken. I tillegg har jeg fått tørket støv av den lille benken ved murveggen. Nå skal jeg rydde inni benkene og vaske tvbordet. Så må sofaene ryddes og gulvet støvsuges, da er jeg i mål med ene delen av stua. Så da er det egenetlig bare for meg å komme meg opp av sofaen etter 5 minutters pause og se hvor langt jeg klarer å komme med ryddingen før gubben er hjemme igjen. Jeg håper hvertfall jeg blir ferdig med stua, det ville vært fint. Så da får jeg henge i vis jeg skal få til det.

Jeg er ikke akkurat så veldig stolt av at det er rotete her, men jeg ville vise dere at det er fort gjort å få ting gjort vis man bare begynner et sted.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg