Pang! Så var man i gang

Dagen i dag
Jeg har funnet ut at det er et par ting jeg bare må gjøre i dag. Nå har jeg nettopp spist frokost og er klar for trening. Jeg kjenner det skikkelig innerst på lårne at jeg har trent hardt de siste dagene, men jeg kan jo ikke gi meg nå! Gubben er på jobb og skal være en liten tur innom foreldrene så da er det jo bare å kjøre på med en skikkelig hard treningsrunde og bare gi alt. I morgen skal jeg slappe av og bare kose meg før mandagen byr på enda mer trening. Men så klart er det viktig å ikke overdrive og tenke litt logisk. Jeg unner meg godteri, brus og kake. Jeg spiser pizza, hamburger og alt mulig annet godt. Men jeg spiser også mye sunt og drikker mer vann enn jeg gjorde før så jeg går jo sakte, men sikkert ned i vekt og blir bare bedre og bedre. Så da blir det skikkelig super innsats nå før jeg tar helg og så skal jeg vaske klær (noe jeg ikke fikk gjort i går siden jeg fikk besøk av mamma og søstern).

Herlige, snille tante
Åja, jeg fikk masse fine pynteting av tante som mamma kom med i går. Hun skal flytte til et mindre sted og har ikke plass til alt. Det at hun tenkte på meg er jo utrolig herlig. Jeg fikk mye fint som jeg tenkte jeg skulle ta bilde av i et eget innlegg for det er en god del. Noe av det var desverre ødelagt, men det aom var helt har jeg så klart tatt til meg og satt til pynt. Når dette innlegget kommer vet jeg ikke helt, men jeg skal prøve å få tatt bilder i løpet av dagen og lagd innlegg i løpet av helgen. Så om du lurer på hva jeg har fått så burde du følge med her på bloggen. Jeg håper jeg egentlig får skrivd innlegget i løpet av dagen. Jeg gleder meg skikkelig til å vise dere det for det var så mye fint.

Eller så går dagen til å dusje, kanskje gå en tur og gjøre litt sånne småting som må gjøres. Jeg har jo alltid noe å finne på om jeg bare vill og orker. Vi får nesten se hvordan treningen går og ta det derifra. Kvelden derimot går til å sitte foran tven for da skal jo Sophie og de andre på parketten og danse. Jeg gleder meg skikkelig til å se hvordan det går og hva slags outfits dem har på seg denne lørdagen. Så da er det egentlig bare å hoppe i det og begynne å trene.

Hva skal du i dag?

4 kommentarer

Siste innlegg