I fyr og flamme

Ja, jeg kan vel si at jeg klarte dagens trening like bra som gårsdagens og er veldig fornøyd. Vis jeg klarer å holde dette nivået igjennom hele vinteren så tror jeg bikinien vil sitte mye penere for å si det sånn. Mitt mål er som alltid å kunne klare å gå opp vikersundbakken uten problemer. Drømmen er å være i så god form at jeg jogger, men det forblir nok en drøm. Jeg er fornøyd vis jeg kommer meg hele veien opp uten å måtte ta pause, men det får bli neste sommeren sitt problem. Nå vil jeg bare fokusere på treningen her hjemme, søke jobber og holde orden inne i huset. Å søke jobber er ikke akkurat så veldig moro når man aldri får jobb, men jeg gir meg ikke for da har jeg tapt. Jeg skulle bare ønske at arbeidsplasser var mer åpne for unge mennesker som har vært lenge hjemmeværende, men faktisk ønsker å komme i jobb. Vis det virkelig finnes mennesker der ute som liker å gå hjemme så har dem ikke vært hjemmeværende like lenge som meg. For alle vil vel jobbe og tjene sine egne penger? Alle vil vel ha såpass god økonomi at man kan komme seg ut og gjøre noe eller kjøpe noe til seg selv/andre. Er det noe jeg hater ved å ikke ha jobb så er det å ikke kunne få den ferien med gubben som begge ønsker. Her drømmes det om sydentur. Vi er fortsatt unge, men allikevel er det veldig kjedelig å ikke kunne unne seg en tur til varme strender midt på vintern. Jaja, sånn er nå det… forløpig. Jeg vil jo ikke ha det sånn for alltid! Det er jo derfor jeg trener som en gal og har kommet i så god form. Jeg håper bare det er en jobb der ute for meg. Vis jeg får en jobb så skal jeg satse 110% hvertfall. Tiden får vise…

I mellomtiden har jeg skikkelig mye på timeplanen. For selvom jeg går hjemme og kan gjøre alt i mitt tempo så er det fortsatt masse som skjer. Som gubben min pleier å si så har jeg noen dager som jeg har fått solstikk/feber og gjør noe hele tiden. De dagene jeg har så mye energi og er så glad at jeg nesten sprekker, de utnytter jeg til det fulle og gjør mest mulig. De siste dagene har vært sånn og da gjør jeg masse og ender opp som en sliten skureklut på slutten av dagen, men da har jeg hvertfall fått unna en god del. Treningen setter jeg høyest for uten trening så går jo ikke noe annet rundt heller. Etter det er det lufting av hunden. Så kommer jobbsøking, blogging og husarbeid. Etter det kommer stelling og vanning av planter. Til slutt er det middag og gubben når han er hjemme fra jobb. Så fra jeg våkner og til gubben kommer hjem så gjør jeg det meste av det jeg skal og så kan småting gjøres etter middag. Kvelden slapper jeg som regel helt av. Det er jo en ganske hektisk hverdag selvom folk ikke tror det eller jeg ikke trenger det, men jeg liker å ha masse å gjøre på liten tid så det passer perfekt for meg så lenge jeg må være hjemme og ikke har en jobb. Dette er min hverdag og jeg har mine rutiner. Å gå hjemme uten en rutine er drt dummeste man kan gjøre. Vis man da skal begynne å jobbe og kroppen din ikke aner hva rutine er… vel, lykke til!!

Nå tenkte jeg å slappe litt av før klesvask står for tur. Nå er det på klesstativene tørt så da er det på tide med en ny runde. Hvordan dagen blir videre vet jeg egentlig ikke, men det blir hvertfall tacofredag i dag.

Hva er planene dine for dagen?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg