For en super innsats!

Når man faktisk har klart 1t og 30min med beinhard trening så burde man være fornøyd med seg selv og det er jeg virkelig. Beina er helt skjelvne, magen har småkramper og jeg er helt tomat i fjeset. Det syns jeg er ganske bra resultater. Jeg tror heller ikke jeg har drukket så mye vann i løpet av så kort tid noen gang. Det er jo bra å få i seg nok drikke når man trener så hardt som jeg gjorde i dag. Det er nå ikke bare rosenrødt dette med trening altså. Jeg sliter ofte med å sette i gang og oppvarmingen er det verste. Jeg bruker 30 minutter til oppvarming og lett trening. Det morsomste starter etter de 30 minuttene. Da er det vekter og tunge øvelser. Det er da jeg virkelig kan se hvor langt jeg klarer å pushe kroppen. Jeg kunne helt sikkert klart å holdt på mye lengre enn det jeg gjorde i dag, men jeg vil begynne med 1 uke litt forsiktig så kan jeg heller øke både lengden og vanskeligheten etterhvert. Desutten har jeg en del andre ting som står på planen i dag. Jeg må få ryddet resten på gulvet og få støvsugd. I tillegg skal vi i butikken og jeg må også orke å lage middag. Jeg har lyst til å gå en tur i dag også, men vi får se hva jeg rekker og orker. Gubben sliter veldig med lite energi så jeg tror han har mer enn nok med å kjøre frem og tilbake til butikken, men hvem vet det kan jo hende han overrasker (selvom jeg tviler). Man blir jo ganske utslitt med nattjobbing og så mange timer på jobb med mye ansvar. Det er mye å huske og mye å gjøre, men jeg er utrolig stolt av han. Trenger han å slappe av/sove resten av dagen så gjør han det. Jeg har mer enn nok å sette fingrene i uansett.

#snapchatfilter #treningsselfie

Jepp, I nailed this workout! Det var tungt, men ikke så tungt at jeg ikke kunne ta en selfie med snapchat. Akkurat denne posisjonen krever egentlig ganske mye av kroppen, men det gikk greit. Det er faktisk min favoritt øvelse. Her trener jeg alt fra lår til mage. Det er en helt utrolig bra og effektiv øvelse. Det er ikke dagens hardeste øvelse for å si det sånn, men den er grei å få med seg når man først skal trene. Nå pleier ikke jeg å ta så mange bilder av at jeg trener, men jeg hadde lyst til å vise dere denne øvelsen.

Nå tenkte jeg at jeg skulle slappe helt av i noen minutter for det syns jeg faktisk jeg har fortjent. Det blir ikke mer trening i dag for å si det sånn. Jeg har virkelig gjort dagens innsats nå og kan legge meg ned og tenke at det er velfortjent. Når man kjenner at hver eneste muskel i kroppen er sliten, men på en god måte så kan man puste lettet ut og nyte pausen. Wow! Jeg må bare skryte av meg sel … jeg er så utrolig fornøyd med meg selv akkurat nå. Det begynner å bli en stund siden sist jeg var sååå fornøyd med treningen min. Det er en sykt god følelse og jeg skal virkelig gi alt fremover. Dette er en følelse jeg ønsker å ha hver eneste dag! Det er så deilig! Det kan ikke beskrives engang. Det er rett og slett helt fantastisk å sitte igjen med en slik følelse etter en treningsøkt. Fantastisk, magisk, utrolig… nei, det går rett og slett ikke ann å beskrive det. Jeg er hvertfall utrolig fornøyd!
I love it!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg