Sjokoladekake

Jeg tenkte jeg kunne ta en liten treningsøkt ekstra i dag siden jeg har så mye tid til overs før gubben kommer hjem. For selvom han jobber natta så er det ikke alltid at han er hjemme før vanlig (når han begynner til vanlig tid). Når det er mye å gjøre kan han til og med jobbe lengre enn vanlig og er ferdig ganske sent. Så da tok jeg en ekstra treningsøkt og er ganske sikker på at det ikke blir en tredje. Nå er jeg veldig sliten, men på en bra måte. Så nå sitter jeg og slapper av med et glass vann, mens jeg hører på klokka som tikker. Det er godt å kunne slappe av nå kjenner jeg. Jeg hadde egentlig ikke trodd at jeg kom til å gjøre for jeg har gjort andre ting i dag. Jeg har tatt ut og inn av oppvaskmaskinen og jeg har vasket benkene. Jeg har til og med fått glasuren på kaken. Den ser så utrolig god ut så jeg klarte ikke la være å legge opp 2 stykker til dessert i dag. Jeg bakte den jo for å spise den, men det er jo en del kake så vi får se hva som skjer med resten. Akkurat nå har jeg mer enn nok med å sitte her og få igjen pusten. For seriøst, zumba er ikke bare, bare å følge med på. Jeg har brukt det som trening en god del og det er virkelig bra trening for kondisen! Fytti grisen jeg er sliten!

Zumba er ikke det eneste som er vanskelig. Det å klare å la disse godsakene få stå i fred er heller ingen smal sak, men jeg har faktisk klart det til nå. Det er faktisk ganske vanskelig når man vet hvor saftige og gode de faktisk er. Jeg prøver ikke skryte av meg selv for det er oppskriften det står mest på. Oppskriften er perfekt og den ligger på matprat.no for dere som ønsker å bake sjokolade langpannekake. Jeg får denne perfekt hver gang! Nå skal det sies at jeg elsker kaffe i glasuren, noe som er i denne. Så om du ikke liker det så kan du jo finne en oppskrift på en annen glasur og bruke til denne saftige kaken. Men jeg anbefaler virkelig å prøve den ut! Den er himmelsk. Jeg har prøvd mange oppskrifter før, men aldri vært noe særlig. De har blitt kompakte og vil ikke bli gjennomstekt osv. Men så fant jeg denne og den er skrivd ned i boka mi! Jeg gleder meg til å sette tenna mine i denne etterpå, men først må vi ha middag og da har jeg funnet på joikakaker, potet og grønnsaker i dag. Ganske enkel og grei middag som metter og smaker utrolig godt.

Hva skal du ha til middag i dag?
Har du prøvd zumba før?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg