Dag 2 med sykdom

Når man verker i beina, er svimmel og kvalm så er det egentlig ikke noe som frister. Jeg har egentlig bare lyst til å sove, men gjør så godt jeg kan for å holde meg våken igjennom dagen. I dag har det heldigvis ikke kommet noe opp fra magen og det er jeg veldig takknemlig for. Jeg tror ikke det er så mye igjen uansett. I går var alt jeg klarte å spise en tomat. Jeg spiste en liten agurkbit rundt kl.02.00 i natt og resten har egentlig bare vært cola. For en halvtime siden tenkte jeg det var bedre å få i seg noe enn ikkeno så jeg hentet pakka med weetos. Ja, jeg har fått ned 2 stk på en halvtime. Forhåpentlig klarer jeg å få i meg litt mer enn det i løpet av dagen, men akkurat nå er dette skikkelig slitsomt…

Det positive med dagen
Moren min ringte og vi fikk pratet litt sammen. Det er jo alltid koselig å høre stemmen til mamma. Heldige henne skal på dametur! Åja, i går fikk jeg en stratosbit i posten av venninna mi. Det løftet virkelig humøret mitt både i går og i dag. Den ligger nemlig på bordet som en oppmuntring. I tillegg fikk jeg verdens søteste snap fra svigerinna mi om at hennes og brodern sine stratoser hadde kommet frem. Brodern sin var vist borte før han klarte å komme inn døra. Det er koselig å se at man kan glede andre med små ting i hverdagen.

Så er det ikke bare negativt for tiden. Det finnes alltids noe som lyser opp dagen om man bare lukker opp øynene. Livet er aldri HELT svart, det er alltid et lite lys. Du må bare være sterk nok til å finne det.

Bildet er tatt i Drammen på Elvefestivalen.

Nå tenkte jeg å prøve å få i meg noen flere weetos og kanskje se om jeg klarer å komme meg i form igjen.

Ønsk meg lykke til!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg