Slik begynte min dag

Starten på dagen
Når man våkner halv 6, da vet man at det kommer til å bli en dårlig dag. Jeg gikk å la meg igjen, men det var ikke mange timene før jeg våkna igjen. Halv 9 våknet jeg. Jeg startet dagen med en uggen følelse som ble verre og verre. Det har endt opp som kvalme. Kroppen min er helt slapp og jeg har mest lyst til å gå å legge meg igjen, men om jeg våkner opp mer kvalm så kommer det nok ut og jeg kommer til å ha en kropp som ikke vil være til mye hjelp i dag. Så derfor stod jeg opp og nå prøver jeg å få i meg litt kulsyrevann. Når taffel er det eneste som frister så må jeg bare prøve å få i meg det. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har følt meg så elendig noengang og jeg har hatt både kyssesyken og urinveisinfeksjon. Ingen av dem kan måle seg med hvordan morgenen min har vært i dag. Når man så vist orker/klarer å få på seg klærne så blir man jo litt redd. Jeg har aldri vært så utslitt og slapp i kroppen før. Jeg får prøve å drikke en del taffel og se hva som skjer videre i dag. Jeg vet hvertfall at jeg skal holde sofaen inntil videre.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg