En ny dag har startet

Da har en ny dag startet og samtidig en uke er i ferd med å avsluttes. Det er sol og det er søndag. Det kjennes ut som at dette blir en utrolig bra dag. Jeg gleder meg til å bare sette i gang med dagen. Første og eneste som er på planen er såklart frokost, men gubben har ikke klart å komme seg opp av senga enda så jeg tenkte å drøye litt med det. Utenom det har jeg egentlig ikke lagt noen planer, men det hadde vært sinnsykt deilig å kunne gå en lang tur i skogen eller noe. Det begynner å bli en stund siden sist… selvom vi faktisk gikk rundt drammenselva i går. Det var en helt nydelig tur, men jeg må si at både furumo og vikersundbakken slår Drammen ned i støvlene. Det er alt for mye søppel, folk og bråk i drammen. I tillegg er luften MYE bedre i Modum, kanskje fordi det er mer skog og friluftsareal og mindre veier og trafikk som går igjennom Modum. Uansett kjenner jeg stor forskjell og derfor elsker jeg å bo her jeg bor. Noen liker bylivet, mens jeg liker naturen og bygdelivet. Eller som søstern min pleier å si; ingenmannsland. Tenk at søsken kan være så forskjellig når man har bodd på samme sted og er oppvokst med nøyaktig det sammen. Hun er verdens søteste og herligste søster da!

Men har du sett… gubben kom seg opp fra senga så da får vi vel få i oss litt frokost så vi kommer i gang med dagen.

…men jeg håper virkelig jeg får med gubben på en tur. Det ville vært sååå koselig og avslappende.

Hva er deres planer for dagen?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg