Elvefestivalen del 2

etter en koselig tur i parken der bilene stod og på tivoliet + alle bodene, så gikk turen videre til Peppes pizza for å få litt mat. når man er ute en god stund så er det jo fint med litt mat. peppes er et sted jeg har hatt lyst til å dra å spise lenge, men det er et stykke å dra så det har ikke blitt noe av på veldig, veldig lenge. så når man er i nærheten så må man jo gripe sjansen. vel, nå var det gubben som kom med den gode idèen og som spanderte. jeg måtte jo så klart frem med kameraet og knipse et par bilder her også. så da får dere se noen av bildene her.

som dere ser så koste vi oss skikkelig. pizza med biff og bearnaise, min favoritt. det smakte utrolig godt, men jeg viste fra før av at Peppes har god pizza. jeg har vært der mange ganger før, men det er noen år siden nå. dette har vært en utrolig flott dag med god mat, mye fint å se på og verdens beste mann å dele alt sammen med.

etter å ha spist det som ble dagens middag, gikk vi utenfor og tok noen bilder som ble utrolig tøffe. dere kan jo se selv.

denne står i Drammen utenfor Peppes pizza. utrolig nydelig fontene/kunst.

også måtte vi jo ha det litt morsomt, så da ble det en liten photoshoot før vi dro hjemover.

det var alt for denne gang. all moroa i dag er over og det har blitt til gode minner jeg kan se tilbake på og tenke “wow, jeg har et flott liv” og “jeg er lykkelig”. det har vært en dag med mye latter og glede. jeg har likt vært eneste minutt og gleder meg til å fremkalle noen av bildene og sette dem inn i albumet mitt med de andre minnene.

hvordan har din dag vært og hva har du gjort i dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg