Elvefestivalen del 1

i dag begynte dagen med at jeg måtte ordne meg og spise frokost. rett etter det så kjørte vi nedover til Elvefestivalen så da ble det ikke noe tid til å blogge. jeg planla litt dårlig på morgenen kan man si. men nå er jeg hjemme igjen og tenkte å gi dere en liten oppdatering på dagen min. jeg tok så klart med meg kameraet og fikk mange flotte bilder. jeg kommer til å dele det opp i 2 deler siden det har blitt mange bilder og mye skjedde da vi dro til byen. det var mye å se på/ta bilde av. jeg og gubben var der i noen timer og fikk gått rundt og sett det meste. det er 2 ting jeg MÅ få med meg når jeg drar til elvefestivalen. det ene er indianere som spiller og synger nydelig musikk.

som dere ser på bildet over fikk vi med indianermusikk. det andre som er viktig for meg å få med meg på elvefestivalen er bilene som står parkert på plenen i parken. mange flotte veteranbiler som er strøkne og utrolig pene. ikke akkurat beste bildet for å representere disse bilene, men akkurat nå så var det kun dette bildet jeg hadde (som jeg kan bruke). de andre bilene vil jeg fjerne bilnummerene på først. så da kanskje det kommer flere bilder i et senere innlegg. men nå er dette bildet under det dere får for i dag.

tivoli er jo også på plass hvert år og for dem med masse penger å rote bort her så er nok det veldig moro. jeg ville ikke rote med de få pengene jeg hadde så da ble det kun bilder denne gangen. det er jo utrolig gøy med tivoli (selv om jeg ikke tar NOEN karuseller), men det har blitt veldig dyrt! men her har dere noen fine bilder av tivoliet.

også er det mange boder som selger diverse ting og tang. min favoritt er disse på bildet under. det er så mange smaker å velge mellom… men de var litt for dyre nå til at jeg hadde råd til det. maybe next time.

det er jo også andre boder (som er inne på tivoliet). det jeg alltid har likt er å dra i tau for å få bamse og fiske etter en pose med en bamse inni. den gangen jeg viiirkelig bare måtte ha en sånn pose så kostet det 25-30,- og nå koster dem faktisk 50,-. det har gått veldig mye opp i pris, men sånn er det når alt annet blir dyrere så må jo resten følge på. det er ganske drøyt for en liten bamse som går i stykker bare man ser på dem, men det er jo for at barna skal ha det gøy. lommeboka derimot har det ikke så gøy på tivoli.

…fortsettelse følger.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg