Photoshoot i hagen?

Nå har jeg lagt ut mange bilder av hagen, men veldig lite bilder av meg i hagen så i dag tenkte jeg hvorfor ikke ta noen selfies her ute? Det er jo mye fint å ha med i bildet og at jeg har fikset på håret gjør det jo ikke mindre pent akkurat. Jeg har virkelig falt for denne fargen og jeg tror jeg kommer til å ha den en god stund fremover. Så jeg tenkte at jeg skulle spise en stoe pose med mot og selvtillit og gå ut i hagen og ta bilde av meg selv. Ja, det var ganske kleint. Heldigvis, er det veldig sjeldent at det går noen rundt her og nå var det ingen ute så da fikk jeg tatt noen bilder. Å ta bilder av blomster og naturen er null stress, men å stå der å ta bilde av seg selv med kameraet krever faktisk en god del (særlig når man står der helt alene). Men jeg ble nå fornøyd med noen av bildene og vil gjerne vise dere hvordan det gikk. Her har dere en liten photoshoot fra hagen.

Det bildet som krevde mest mot var det med den gule rosa. Jeg måtte stå på knærne på barken i blomstebedet, men det er også det jeg ble mest fornøyd med. Grunnen til det er jo fordi rosa er så utrolig flott og det er akkurat som om den lyser. Jeg bare elsker blomster og derfor blir det veldig trist når det ikke er noe å se på ute og vinteren kommer for fult. Så til alle dere som er like glad i blomster og den flotte naturen om våren og frem til høsten; her kommer det noen flere bilder.

Man må nyte hvert øyeblikk som om det var det siste. Når man gjør det så får man mer ut av øyeblikket og skaper mange flotte minner man kan se tilbake på.

Og hvem vet… kanskje det kommer flere selfies fra hagen nå i høst.

Men før noe som helst annet vil jeg høre fra dere:
Hvilket bildet syns dere var finest?
Vil dere se flere slike bilder?

10 kommentarer

Siste innlegg